Kjærleik

Familiene våre har vært i nært bekjentskap i alle år, men jeg og min kjære ble egentlig ikke godt kjent før i vi ble voksne. Vi var i samme omgangskrets, og etter en veldig fuktig kveld på byen våkna vi opp i samme seng. Siden da har det vært oss :) (5 år siden)

Møttes på en fest, sjekket ut hvordan vi så ut nakne:p og når sjokket hadde gitt seg etter 2 uker, begynte vi å treffe hverandre og vips var vi kjærester.

Snart 11 år siden:eek:

Vi gikk fotballinja sammen. Han året under meg, og vi begge flørtet med andre. Helt til en kveld det plutselig sa pang, og vi har vært sammen i 13,5 år.

Møttes ute på byen, dro på nash med han og en kompis, ble litt klining :-P sov over uten at noe mer skjedde. Prata og drakk kaffe dagen etter før han kjørte meg hjem. Så la han meg til på Facebook, jeg sendte et par meldinger, uten at han virka særlig interessert, så bare lot det være. Et par dager etter ba han meg på date :-)

Møtte han på "fylla" :P Han ble med meg hjem, vi utforsket hverandres kropper og fortsatte med det en måneds tid:P Så ble vi vel kjærester ganske fort! Den ene kvelden er for 3 år siden nå og vi har snakka/teksta hver eneste dag siden;)

Han er storebroren til bestekameraten min :p Ble med kameraten hjem for å studere (vi gikk i samme klasse), så møtte jeg mannen. Vi var venner og pratet på skype/tekstmeldinger også ble vi sammen 7 måneder senere :) :Heartred

Møttes på fest og holdt kontakten, ble et par 1 år etter vi møttes og har vært sammen i snart 9 år:)

Traff ham et sted jeg jobbet for noen år siden. Jeg var gift, og tenkte ikke på ham på noen måte. Han tenkte derimot på meg.
Noen år senere "følte" han at jeg var fri, og letet meg frem på Facebook, og la meg til som venn. Jeg var blitt singel, og tok i mot invitasjon om bytur. Jeg tenkte at han var en potensiell bestevenn. Vi gikk ut, og en uke senere var vi kjærester. Bestevennen min ja! Og sjelevenn

Jeg kjedet meg en januar kveld i 2009. Sendte rundt sms'er til venner, og fant ei som var på sportspup med noen folk.
De folka var en vi hadde gått i klasse med, en venn av han og en som hadde bodd i 4 år i nord Norge å kjente bare 2 folk fra ungdomsårene på østlandet, der i blant han jeg gikk på skole med.
Satt hele kvelden å pratet med de to jeg ikke kjente. Helgen etter dro jeg på fest hos ei venninne. Der satt han som nettopp hadde flyttet tilbake til østlandet. Han var veldig sjenert, og satt for det meste stille.
Var ei fæl dame der som skulle prate med meg hele tia, så for å komme meg ut av det, snudde jeg meg mot han og begynte å prate. Vi danset og skravlet. Begynte å sende litt meldinger. En kveld kjørte jeg han hjem etter en biljard kveld med venner, og da kysset han meg.
Nå sitter vi her 6 1/2 år senere med hus og 2 fantastiske gutter.

Back
Topp