KJØNN

Jeg tenker jente, kanskje bare fordi jeg alltid har hatt lyst på jente? , men samboer sier gutt, og innerst inne tror jeg også det ;)
 
Tja.. Jeg har vel en liten følelse på jente..selv om samboer tror gutt.. Men JEG tror jente:-) Vi skal vite (hvis mulig) på ul, så det blir jo morsomt å sammenligne.
 
Dette var da vanskelig denne gangen... Jeg har lyst til å skrive gutt, men i det siste har jeg hatt en liten snikende følelse av at det kan være en jente. Tok i alle fall ringtesten og den sier jente. Kinesisk kallender sier jente, og jeg begynner kanskje å helle litt mot jente selv...
Skriv jente. Tror det blir jente...
 
Jeg hadde jentefølelse de første ukene, men av mange på pupper og en helt annen fysisk form enn sist snudde det og jeg hadde total guttefølelse.... Og jeg fikk rett til slutt;) Utovertiss denne gangen;)
 
Vi venter tvillinger - og har følelse av en gutt og en jente :)

Var på UL i dag - en var veldig aktiv og en veldig rolig. Noen som vet om dette kan være noe antydning til kjønn??
 
Tror det blir en gutt denne gangen (har jente fra før), men vil ikke vite kjønnet på ultralyd, så dette blir en overraskelse:)
 
Jeg tror det blir en Gutt denne gangen:)
 
tror det er jente 
 
På meg står det at jeg venter gutt, men jeg venter EN liten jente :) 
 
Jeg skrev at jeg trodde det ble en gutt og ei jente, venter tvillinger. Ordinær ultralyd sier at jeg hadde rett, det blir en av hver - lykkelig <3
 
Jeg trodde jente, og UL sier...jente:D
 
Jeg trodde jente, og UL sier...jente:D
 
Trodde Jente, men UL viser gutt :)
 
Jeg har hele tiden hatt en jentefølelse, men tenkte at det sikkert ville bli en gutt denne gangen. Men jeg skulle bare ha gått for magefølelsen, for UL viser at det faktisk blir en jente til
 
 
Tenkte dette måtte være gutt, for har helt annen opplevelse i forhold til dem to første :) Iflg ultralyd så var det ingen tvil om at det blir gutt... :)
 
Back
Topp