KJØNN

Jeg har gutt fra før, og kinesiske fødselskartet stemte da, jeg har guttefølelse nå og det sier fødselskartet også, så da blir det vel det da:) men hadde syntes det var koselig med en jente da, slik at ikke guttene får all makten i hjemmet;)
 
Tror gutt foreløpig :-)
 
Jeg aner ikke hvorfor, men med en gang jeg så hjertebanken på skjermen, så tenkte jeg jente...Foreløpig kaller vi det bare sommerfuglen vår, var det det så ut som:)
 
Tror kanskje det blir gutt denne gangen, men er veldig usikker.
 
Ser ut som det blir mange jenter i mars! :) Blir spennende å se om gjetningene stemmer! Jeg er ihvertfall veldig usikker..
 
Har ikke noe følelse på kjønn, hverken denne gangen eller forrige gang. men sambo tror det blir jente denne gangen også.. Han trodde jente sist og fikk rett...:)
 
Trur da blir gut denna gangen og :)
 
Jeg tror det blir en gutt til :)
 
jeg tror det blir gutt, dette høres sikkert helt merkelig ut men jeg fikk på en måte en beskjed fra intet en uke før jeg fant ut at jeg var gravid om at jeg skulle få en sønn. ja ja jeg vet jeg høres ut som en skrulle, men har i tre uker nå følelse på en gutt.
 
Jeg tror jente denne gangen..

Sist trodde jeg gutt, fikk beskjed på ul at det var jente, fødte gutt !!
 
Tipper at det er en gutt som gjemmer seg i magen min denne gangen også!
 


bibibi skrev:
Sitter her å prøve å skrive gutt men noe inni meg skriker jente.. så tipper jente nå! :p


Hehe,samme her ;)
Så...ja,tipper jente :P
 
OPPDATERT
 
Har hatt jentespillerne hele tiden, men både svigermor, mamma og en venninne med barn synes det ser ut som det blir gutt, ut ifra hvor rundt magen jeg har lagt på meg, så vi får se.. Blir spennende! Skal på ul igjen om halvannen uke, er da 11+6. Er det mulig å se kjønn da? Eller er det mye rom for feiltolkning så tidlig?
 
Jeg har to jenter fra før, hadde veldig stor guttefølelse med begge, men nå har jeg jentefølelse..:) så jeg tipper at det blir ei lita jente denne gangen også;))
 
Back
Topp