KJØNN

vi tror det blir en liten prins<3 >
 
Er redd det er gutt til :) Har to allerede så det hade vært fint med en jente som kunde være med og roa ned lite her hjemme :) Har man to gutter så er det veldigt stor sjanse for at det blir en til gutt, så ja: Gutt.
 
tror: jente 
 
Da har ul bekreftet at det bare er en evt gutt inni der og ikke to ;) så du kan stryke (er) og endre nicket mitt? Hehe :) var nr2imars2013 før ;)
 
Jeg tror det blir ei jente til, siden vi har to fra før:) men hadde vært veldig koselig om vi hadde fått en liten gutt også :)
 
Ja du kan endre meg til tove81, var marsbaby81 før :-) og tror fortsatt gutt! :-)
 
Er litt usikker.... Synes det er rart å tenke på meg med en jente dersom jeg bare har gutter. Tror nok det blir tredje gutten.... Men er usikker alikevel....
 
Har hatt litt guttefølelse, minstejenta spør om når lillebror kommer, selv om vi ikke har informert barna noe om noe... Så tipper gutt. :)
 
Hva baserer dere egentlig svarene deres på? hehe.. 
Jeg føler ikke jeg kan svare på dette spørsmålet, for jeg har liksom sett for meg jente lenge, selv lenge før jeg ble gravid. Det er liksom alltid en jente når jeg tenker på det. Mens hos samboeren min er det alltid en gutt, fordi det nok er det han ønsker seg..
 
OPPDATERT
 
Gutt :-)
 
Har jente følelse , men pappaen sier at det er en gutt. Han hadde rett sist. Men jeg tenker bare på den lille jenta inni dær .. som sikkert er en gutt.. jeg skal vite hva vi får denne gangen ! :) så skriv bare jente :)
 
Tror det et ei jente. Blir spennende å få se! :D
 
Jeg har en liten følelse av at det kan være jente, i mens de som vet at jeg er gravid har alle sagt gutt. Men holder på mitt og tror det kommer ei lita prinsesse. :)
 
Jeg tipper det blir en gutt (men det er fordi gynekologen på tidlig ultralyd påsto dette). Har en jente fra før.
 
sterk følelse av at vi venter ei prinsesse til :)
 
Back
Topp