Kiwi raid

ORIGINAL: BølleBella

Skal love dere at de kundene som gjør dette blir hatet av de ansatte og snakket dritt om på bakrommet [;)]

Sier jo litt om hvor "profesjonelle" di er da.. ansatte skal jo ikke snakke dritt om kundene da[:'(]

Men har aldri gjort dette selv og kommer nok ikke bevisst til å gjøre det heller...
Greit nok , kjøper jeg noe dårlig så går jeg tilbake med det uansett... skulle jo bare mangle

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Skal love dere at de kundene som gjør dette blir hatet av de ansatte og snakket dritt om på bakrommet [;)]

Jeg ar også jobbet på Kiwi, og har aldri snakket dritt om hverken frukt eller datojegere.. Som ansatt på kiwi er det vårt ansvar å holde det skikkelig, og om vi ikke klarer det så får vi "svi" for det.. Enkelt og greit[;)]

Det blir jo som å bitche om hu sure, gamle f***a som alltid klager på at det er skittent på gulvet, eller hu med de 7 unga som river ned hele butikken. Så lenge det tas på bakrommet så synes jeg det er greit [;)]

Men en ting til, jeg personlig driter i datojegerne. Er hverken min butikk, eller mine penger som går ned i dass [:)]  Så jeg gidder ikke krangle med de. De får det de finner, så får sjefen heller bare bli sur [8D]

Har benyttet meg av dobbelt pris tilbake-tilbudet EN gang - og jeg følte meg helt ynkelig!
Kjøpte en pepperrot som var råtten, og da fikk jeg en ny + dobbel pris tilbake.
Hadde virkelig ikke følt meg bra om jeg skulle tjent penger på den måten der.

Jeg ar også jobbet på Kiwi, og har aldri snakket dritt om hverken frukt eller datojegere.. Som ansatt på kiwi er det vårt ansvar å holde det skikkelig, og om vi ikke klarer det så får vi "svi" for det.. Enkelt og greit[;)]

Det blir jo som å bitche om hu sure, gamle f***a som alltid klager på at det er skittent på gulvet, eller hu med de 7 unga som river ned hele butikken. Så lenge det tas på bakrommet så synes jeg det er greit [;)]

Men en ting til, jeg personlig driter i datojegerne. Er hverken min butikk, eller mine penger som går ned i dass [:)]  Så jeg gidder ikke krangle med de. De får det de finner, så får sjefen heller bare bli sur [8D]

Ja det blir jo alltid noe! Personlig så blir jeg aldri lei søker som " Kvittering? Nei jeg får vel ikke noe igjen på skatten likevel!" Og "pose?? Neeeida, jeg tar det under armen jeg!!" når de har handlet fulle korger.. etterfulgt av den latteren som indikerer at dette må da være beste spøken EVER, og de mååå jo være føørste gang den har blitt fortalt!

En gang var det en som dro den med kvitteringen, og han, lo så godt sammen med naboen lenger bak i køen.. Da sa jeg "Ja, og det er FØRSTE gang jeg har hørt den vitsen!... denne halvtimen...[:-]"
Da lo kona hans..[:D]

å kjenner jeg vrir meg, den der vitsen der altså - hoho liksom . gaaaaaaaaaaaad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
folk får seg til å tørrsnakke av d meste ;P

ORIGINAL: Tøsa FTW

JEG hadde heller levd på nudler og kneipp et helt år enn å gjort det der, men det er meg.
Jeg hadde opplevd det som flaut og nedverdigende.

Copy that!

Jeg må å si at på de 3 kiwibutikkene i nærheten her er det aldri dårlige varer i frukt/grønnt avd. Rema derimot... [&:]

Ja det blir jo alltid noe! Personlig så blir jeg aldri lei søker som " Kvittering? Nei jeg får vel ikke noe igjen på skatten likevel!" Og "pose?? Neeeida, jeg tar det under armen jeg!!" når de har handlet fulle korger.. etterfulgt av den latteren som indikerer at dette må da være beste spøken EVER, og de mååå jo være føørste gang den har blitt fortalt!

En gang var det en som dro den med kvitteringen, og han, lo så godt sammen med naboen lenger bak i køen.. Da sa jeg "Ja, og det er FØRSTE gang jeg har hørt den vitsen!... denne halvtimen...[:-]"
Da lo kona hans..[:D]

Haha. Nei, de vitsene blir man aaaldri lei [:D]

Men det morsomste er gamle damer som prikker deg på skulderen og sier: "Unnskyld, jobber du her?" [X(]
Nei, jeg går med de klæra her for de er så jææævli fine [8D][8D]

Kunne aldri falt meg inn ihvertfall... Å spekulere i frukten på Kiwi tenker jeg..

Selvfølgelig helt fair å levere tilbake gammel frukt, men ikke bevisst gå inn å prøve å finne for å få penger, utrolig patetisk spør du meg... [8|]

Ohoi! [8D]
Visste ikke at det var sånn heller jeg! Synd vi ikke har kiwi i nærheten[:D]

JEG hadde heller levd på nudler og kneipp et helt år enn å gjort det der, men det er meg.

ORIGINAL: Regan

Sign, sign!

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Annicken

herremin så sprøtt, åssen gjør de d da ;P? - d kunne bare ikke falle meg inn ;P

Du må gå i kassa.. betalte for den dårlige frukten.. også får du pengene tilbake x 2

Noen kiwibutikker må du ikke betale først.. de bare gir deg dobbelt pris med en gang.

om man ikke betaler først får man vel bare enkel pris?

Back
Topp