Kiwi raid

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
altså... jeg har fortalt dere før.. men søs og hennes kjæreste driver med dette.. og de har fader meg tjent opp langt over 500 000 kr på ca 3 år!

Gjør Kiwi virkelig en sååå dårlig jobb med frukten[:D]?

Jeg skjønner ikke at de tørr.. jeg hadde aldri gjort det.. men kjenner jeg blir litt misunnerlig på alle de pengene de drar inn hver uke..

Kjenner dere folk som driver med dette?

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Alle kiwiene jeg har vært på har vært rævva i fruktavdelingen[:'(]

Ja.. det må det jo være.. er jo ikke bare søsteren min som driver med dette.. og enda så drar hun inn så mye penger

Alt de eier og har stammer fra Kiwi raider.. Bortsett fra huset da[:)] Men alt innventar osv..

herremin så sprøtt, åssen gjør de d da ;P? - d kunne bare ikke falle meg inn ;P

ORIGINAL: Annicken

herremin så sprøtt, åssen gjør de d da ;P? - d kunne bare ikke falle meg inn ;P

Du må gå i kassa.. betalte for den dårlige frukten.. også får du pengene tilbake x 2

Noen kiwibutikker må du ikke betale først.. de bare gir deg dobbelt pris med en gang.

Hvordan gjør man det?
Må man først kjøpe frukten, og så levere den tilbake fordi kvaliteten ikke er bra nok, og så får man dobbelt pris tilbake, eller?

ORIGINAL: MorraTeFreja

Har gjort det et par ganger bare. Første gangen måtte jeg gå noen runder med meg selv før jeg fyllte vogna med frukt... Gikk ut med nesten 1000 i fortjeneste.[8D]

(Ja, det var litt pinlig...[X(])

Sto engang og skulle prøve selv.. men følte meg som en kriminell.. hehe.. følte meg dum når jeg bevisst sto og leita etter dårlig frukt.. og fikk kalde føtter og gjennomførte det ikke[8D][:)]

Men ikke værst da! Gikk inn tomhendt.. og gikk ut igjen med 1000 kr i rett i lomma[:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Hvordan gjør man det?
Må man først kjøpe frukten, og så levere den tilbake fordi kvaliteten ikke er bra nok, og så får man dobbelt pris tilbake, eller?
jepp

ORIGINAL: *Sandermamma*

Hvordan gjør man det?

ja.. tror det er det som er regelen.. men vet at søsteren min mange ganger slipper og punge ut for frukten.. hun får bare dobbelt pris tilbake.. uten å måtte betale først.

altså jeg kjøpe en klase bananer 15 kr, kommer tilbake m den for den er dårlig, og får 30 kr igjen ?

jeg skjønner at d er lurt om man faktisk må hele veien tilbake til butikken igjen, da syns jeg faktisk d er oki å få to klaser m bananer hjem igjen, ettersom man faktisk får det bryet ;P

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Alle kiwiene jeg har vært på har vært rævva i fruktavdelingen[:'(]

Sign

Så skjønner at det er lett å dra inn penger der ja :b

altså jeg kjøpe en klase bananer 15 kr, kommer tilbake m den for den er dårlig, og får 30 kr igjen ?

jeg skjønner at d er lurt om man faktisk må hele veien tilbake til butikken igjen, da syns jeg faktisk d er oki å få to klaser m bananer hjem igjen, ettersom man faktisk får det bryet ;P

Nei, du kjøper bananer til 15 kr.. reklamerer der og da på bananene.. og får 30 kr igjen.. Der og da.. drar ikke hjem

ORIGINAL: TheGoodWife

Jeg syns det er helt greit. Egentlig så betaler Kiwi kundene for å drive med kvalitetsarbeid. 

Ja.. de gjør jo egentlig det.. Men må jo være lønnsomt for Kiwi og feks ha 1 person på frukten hele tiden.. sånn at frukten ikke rekker å bli dårlig.. for dette må jo bli dyrt for Kiwi

ORIGINAL: Tøsa FTW

JEG hadde heller levd på nudler og kneipp et helt år enn å gjort det der, men det er meg.
Jeg hadde opplevd det som flaut og nedverdigende.

JEG hadde heller levd på nudler og kneipp et helt år enn å gjort det der, men det er meg.

Me to[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg syns det er helt greit. Egentlig så betaler Kiwi kundene for å drive med kvalitetsarbeid. 

Ja.. de gjør jo egentlig det.. Men må jo være lønnsomt for Kiwi og feks ha 1 person på frukten hele tiden.. sånn at frukten ikke rekker å bli dårlig.. for dette må jo bli dyrt for Kiwi

Ja, det hadde nok lønnet seg for dem.

Skal legge til at jeg aldri har funnet dårlige varer, og fått igjen penger. Men Kiwi legger jo på en måte opp til det, så derfor syns jeg det er en helt grei ting å gjøre.

Ja.. det er jo det de reklamerer for.. men meningen med reklamen må jo også være at de liksom skal være bra på å ha alltid frisk og god frukt.. men det er jo ikke tilfelle..

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nei, du kjøper bananer til 15 kr.. reklamerer der og da på bananene.. og får 30 kr igjen.. Der og da.. drar ikke hjem

ja skjønte d =) men jeg mener at jeg syns jo d er en grie løsning om de er dårlige, men hadde ikke fått meg til å gjøre d for å gjøre det, liksom for å tjene penger på det =)

slik som b bp - med morellene - d er jo døøøøøøøøøøøøødskjipt å komme hjem til så mage dårlige moreller, og da syns jeg d er veldig topp hun fikk pengene igjen =)

snakker ikke dritt om dere som faktisk gjør det med viten og vilje for å tjene penger på det, hadde bare ikke fått meg til det selv tror jeg .

Tror aldri jeg hadde turt å komme tilbake med frukten jeg :( Huff, jeg er så kjip sånn.. Kanskje prøve en gang??? 

ORIGINAL: Godhjerta

Vår lokale kiwibutikk er eksemplariske. Ikke mulig å finne noe dårlig der.
Elsker Kiwi her ute.

Et sted jeg ville vært stolt av å jobbe på.... (drømmer faktisk om det).

Samme her.
Har jobbet der selv, og vi brukte lang tid hver dag på å sjekke frukt og grønt at det holdt kvalitet. Butikken har fått mye ros for det.

ORIGINAL: Godhjerta

Vår lokale kiwibutikk er eksemplariske. Ikke mulig å finne noe dårlig der.
Elsker Kiwi her ute.

Et sted jeg ville vært stolt av å jobbe på.... (drømmer faktisk om det).

samme her, de går gjennom butikken selv hver dag, og har godt kontroll på datoene på varene, og frukten har jeg bare en gang opplevd som dårlig (det var en pakke med paprika fra firstprice) men fikk ny paprika + penger igjen så var jo ikke noe problem da. [:)]

Back
Topp