Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kartet sier gutt for meg, men trodde allerede det var gutt grunnet timingen. Blir spennende å se.

Det blir gutt i følge det kartet. Meeeen i følge det fødselskartet så skulle begge guttene jeg allerede har vært jente, så kanskje det har omvendt betydning for meg og det blir en jente denne gangen![]()
Nå derimot sier det for første gang gutt, kaaanskje det faktisk har omvendt betydning for noen å at vi får jente denne gangen 

Timingen? Ble det hyggestund tett opp mot el?![]()

Hva viser det kinesiske fødselskart?Venter du jente eller gutt?
Vis vedlegget 347954
Vis vedlegget 347955

Egge blei starta (å befrukta) på jente... blei sotte inn på jente, men ves man skal gå fra 2 uke før eggløsning så havne den på gutt.. (egguttak i sept (30år), å egge blei satt inn feb når æ va 31.. da va d 5 daga før nedfrysning, så altså jan (31 år) ves man går fra forrige mens... såååe.. ka æ havne på?![]()
Haha, ja da satse æ på at d bi enten jente eller guttMest sannsynlig enten jente eller gutt.
Jeg tror ikke man kan gå ut fra fødselskartet på ivf - det er jo ikke sikkert at akkurat dét egget og dén sædcellen ville møttes på dén syklusen, naturlig.
Om man skulle tenkt det sånn, så må jo alle eggene mine på frys være jentefrø
Ikke for det. Siden det er mannens celler som bestemmer kjønnet, så burde man kanskje egentlig ha talt mannens alder og måned ved befruktning
Jaja. Mi første var jeg for ung til å være med på kartet. Med andre.. jeg fylte vel år akkurat den måneden. Hvis man teller alderen min ved befruktningsdagen, så blir det feil. Med denne spiren, så er alle eggene jenter; men egget festet seg jo på en blå måned, da. Så enten eller![]()

Haha, ja da satse æ på at d bi enten jente eller gutt![]()
: