Kinesisk fødselskart

Gutt. Forrige gang sa det jente, og det stemte. Blir spennende å se

Jente i følge kalenderen :rolleyes: Har ikke noe forhold til slike kalendere, men artig da. I tillegg har jeg jo ikke en eneste følelse om hva som kommer. Så det skal bli virkelig artig å se :Heartred

Gutt! Både jeg og samboeren føler det er gutt! Vil ikke vite fasit før hn er ute :nailbiting:

I følge kartet blir det gutt, men det tok feil sist :p Jeg har ingen magefølelse. Sist graviditet som endte i MA følte jeg ganske sterkt det var en jente, men det rakk vi ikke å få vite. Denne gangen føler jeg ingenting. Jeg ønsker meg veldig begge deler egentlig så det blir vanskelig. Jeg har ei jente fra før og har egentlig lyst på en jente til fordi de kunne lekt så fint sammen og hatt noen å dele «jente»ting med når de blir eldre, men samtidig har jeg veldig lyst på en gutt fordi jeg også har lyst å oppleve å være en guttemamma. Samboeren har nok mest lyst på gutt denne gangen. Håper den sitter denne gangen og at vi får se hva det blir :)

Ajaj, hvordan klarer dere det?! Jeg er så utålmodig og skulle helst visst det i går :hilarious:
Vi har visst det etter tidlig ultralyd på begge, og vi er så heldig å ha en av hver :Heartred
Tenker det kan bli litt ekstra spennende å ikke vite denne gang :nailbiting: Tenk så gøy under fødsel å få beskjed hvilket kjønn babyen har :D

Den sier jente på meg :) Jeg har virkelig ingen magefølelse denne gangen på hva det er :)

Det blir gutt i følge det kartet. Meeeen i følge det fødselskartet så skulle begge guttene jeg allerede har vært jente, så kanskje det har omvendt betydning for meg og det blir en jente denne gangen :hilarious:

Jente denne gangen også

Vi har visst det etter tidlig ultralyd på begge, og vi er så heldig å ha en av hver :Heartred
Tenker det kan bli litt ekstra spennende å ikke vite denne gang :nailbiting: Tenk så gøy under fødsel å få beskjed hvilket kjønn babyen har :D

Hehe.. jeg fikk vite gutt på UL sist, men kom ei jente ut. Og vet du, ingen sjokk i det hele tatt, det var bare verdens mest naturlige ting at det var jente istedet. Jeg hadde nettopp brukt all energi på å føde, så jeg tror jeg hadde vært nærmest likegyldig om det så hadde kommet ut en katt :')
Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg ikke skulle vite denne gang, rett og slett pga forrige erfaring er at det like godt kan være feil, og da er det nesten ikke nøye hva de sier på UL - blir ikke å tro på det uansett.
Men, så fant jeg ut at det kunne sjekkes på NIPT, så da tror jeg vi vil vite likevel.

Dytter

Gutt.. blir spennende! Hwrcto gutter fra før, så hadde jo vært bitte litt koselig om det var feil også da :shy::dummy1:

Det stemmer med førstemann, men ikke med andremann. Ifølge kartet blir det jente denne gangen, så det er bare å vente og se :-)

Har sagt jente alle gangene før hos meg, har bare gutter. Denne gangen spår det gutt, så kanskje det blir jente da :happy093 Har så inderlig lyst på ei jente denne gangen :signs003

Har sagt jente alle gangene før hos meg, har bare gutter. Denne gangen spår det gutt, så kanskje det blir jente da :happy093 Har så inderlig lyst på ei jente denne gangen :signs003

♥️
Har to jenter fra før, jeg håper på gutt denne gang :p to fødselskartet vil nok ikke bli riktig uansett hva man tror på, for meg som har hatt ivf, så.. får vel vite om 2-3 uker hva som blir rett :)

Kartet sier gutt for meg, men trodde allerede det var gutt grunnet timingen. Blir spennende å se.

Back
Topp