Kinesisk fødselskart

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hva viser det kinesiske fødselskart?:love7 Venter du jente eller gutt?:dummy1::dummy:

Screenshot_20210205-202840_SOL.jpg
Screenshot_20210205-202907_SOL.jpg
 
Last edited:
Hos meg sier den gutt:dummy: Det har stemt på 1 av 4 barn førhen:joyful: Blir spennende å se denne gang:rolleyes:
 
Bruker man alderen man er, eller den man blir i år?
 
Gutt. Får se om det blir det. Har en følelse av at det blir en gutt og det har jeg hatt siden positiv test, men vi får se da :)
 
Gutt. Får se om det blir det. Har en følelse av at det blir en gutt og det har jeg hatt siden positiv test, men vi får se da :)

Blir veldig spennende å se:joyful:
 
Gutt! Har stemt på eitt av to barn her, så eg trur nok det er mest tilfeldig. (Og la meg vere ærleg: har jo eit liiiite håp om jente denne gongen så håpar det kinesiske fødselskartet tek feil:p)
 
Jente her, men veldig spent på om samboer kan lage jente da :p han har en gutt fra før, samt en sønn sammen med meg :p

og hans bror har også 2 gutter... :p hadde vært kjekt med en jente da, selv om jeg blir glad så lenge babyen er frisk!
 
I følge denne, skal vel alle eggene mine på frys være jenter :p
Men om man regner innsett som befruktning, så blir det gutt. :p
 
Gutt, men det kartet har tatt feil på begge de andre to, så tror jeg tar den med en liten klype salt :p
 
Kartet sier gutt, men det sier også at begge jentene mine skal være gutter.
 
Jente her. Stemte med første ikke med andre. Vi håper en gutt men tar det som kommer uansett
 
Back
Topp