Kinesisk fødselskart

Stemte ikke på mine 2 forrige svangerskap. Sa gutt da og jeg har 2 jenter. Denne gangen viser det jente, men magefølelsen sier gutt så blir spennende å se

Det står at jeg skulle fått ei jente sist, og det fikk jeg. Så da blir det spennende om det stemmer med ei jente denne gangen også.

Huleboeren nå ble jo strengt tatt unnfanget samtidig som storebror, da sier kartet at det skal være jente (altså feil på storebror). Hvis jeg regner unnfangelse som innsettmåneden spår kartet gutt :happy: Ingen magefølelse enda, ble skråsikker på gutt i uke 7 sist, så spent på om jeg får noen følelse for kjønn nå

Ser at det stemte sist med jente først og gutt nr. 2 faktisk. Tredjemann nå blir i følge kartet en jente.

..... Men i følge mannen blir det gutt, fordi jeg visstnok har like kort lunte denne gangen, som med gutt på nr. 2. Skjønner så klart ikke hva han mener.

Min første er gutt, det stemmer med fødselskartet.. denne gangen skal jeg ifølge det få jente:) hadde vært utrolig koselig, siden vi har tre gutter tilsammen nå:)

Stemte ikke på meg mine to ganger...nå sier kartet gutt, men jeg tror jente!

Ifølge fødselskartet får vi gutt, noe vi håper litt ekstra på (om det er lov å si) :Heartblue så blir spennende å se om det stemmer! (Mamma sa det stemte med begge småsøstrene mine)

I følge kartet kommer det en gutt, har ikke stemt tideligere. Men en gutt er hjertelig velkommen, har to gutter fra før :Heartbigred

Gutt! Det stemmer med magefølelsen ihvertfall :)
Stemte med nr 1- jente
Stemte ikke med nr 2-gutt
Stemte med nr 3 - jente
:dummy1::dummy::dummy1::dummy:

Den sier jeg skal ha jente denne gangen også, stemte med jenta jeg mista i uke 20.
Har ikke lyst til å finne ut hva det faktisk blir før ungen kommer :-) synes det er hyggelig med den ekstra spenningen, pluss at jeg blir like glad uansett så lenge jeg får en frisk liten unge :-)

Jente, men magefølelsen sier gutt nå - da søsken på begge sider har fått gutt først!:happy:

Back
Topp