Kinesisk fødselskart

Ifølge kartet skulle jeg få gutt sist gang jeg var gravid, noe som stemte. Denne gangen viser det jente, og det hadde jo selvfølgelig vært veldig gøy med en av hver. Tror imidlertid ingenting (!) på sånne ting, men det er jo litt morsomt likevel da:hilarious:
 
Jente :happy:

det ser ut til at det stemte på guttene jeg har :happy:
 
Gutt, stemmer med magefølelsen det :rolleyes:

men da vi skulle ha lillemann så viste kartet jente, så kanskje det blir omvendt denne gangen også? :p
 
Gutt sier det. Har ingen magefølelse selv, så får bare se hva det blir :)
 
Jente sier kartet. Magefølelsen sier gutt. Det stemte ikke sist gang så har ikke akkurat trua nå heller.
 
Er det mors alder ved fødsel eller det året barnet er født eller ved unnfangelse?:joyful: Stemmer ikke på sønnen min, med mindre jeg regner alderen min ila året han var født:laughing002 altså jeg var 21 når han ble unnfanget (jente) og 22 når han ble født(jente), men 23 senere det året(gutt):laughing001
 
Stemmer for tidligere barn, i følge denne blir det jente så det blir spennende å se om det blir riktig :)
 
Skulle fått jente sist ifølge kartet, fikk gutt. Kartet sier jente denne gangen også, så får vi heller bare vente og se :p
 
Gutt i følge kartet der, spennende å se om det stemmer eller ikke :love017:Heartblue
 
Jente på meg ifølge kartet. Har ingen magefølelse, annen enn kvalme;)
Men, har ei venninne som har en feeling på at jeg får ei jente.
 
Last edited:
Back
Topp