Kinesisk fødselskart

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Alltid moro å spekulere i kjønn syns jeg ;) Hvilket kjønn sier det kinesiske fødselskartet at du får? Og har det vært riktig med tidligere barn du har fått evt?

FBB7B429-A37B-4B22-B845-2EC289352FCF.jpeg
 
Denne gangen stemmer det med magefølelsen, jente :) Stemte ikke med kommende storesøster. Blir spennende å se :)
 
Jente i følge kartet, men vet ikke om det samme gjelder for oss som har vært igjennom IVF behandling:oops::p
 
Jente i følge kartet. Stemte med begge guttene. Håper jo litt på jente nå, men samtidig så kjennes det litt skummelt, for jeg er så godt etablert som guttemamma nå :rolleyes:
 
Jente :Heartpink
 
Den sier jente :). Har stemt på 1 av de 2 jentene vi har fra før av :)
 
Er det alder idag eller når jeg har født, gutt med dagens alder jente hvis ikke... alt er velkomment her:)
 
Har stemt med begge mine jenter, men denne gangen sier kartet gutt, men magefølelsen sier jente :rolleyes: Tror det er slik fordi det er vanskelig å se for seg noe annet, men hadde vært gøy med en lillebror også. Begge er velkommene:dummy::dummy1:
 
Jente nå, stemte både på guttungen når jeg var 20 og jentungen når jeg var 25:shy: så håper litt at det stemmer for har bonussønn også:angelic:
 
Viser gutt, men magefølelsen sier jente :happy: Sa gutt forrige gang også, og har ei jente på 3,5 ❤
 
Sier jente....Men jeg stoler mer på magefølelsen jeg og enn så lenge så har ikke den kommet ennå ;)
 
Viser gutt, har en jente fra før så stemte ikke sist :happy: har ingen magefølelse på kjønn enda :)
 
Back
Topp