Kinesisk fødselskart

Stemte ikkje for meg, eg fekk gut.. Sjekka opp mot mamma og søskena mine. Då stemte det på meg og søstera mi, men ikkje for brødrene mine.

Begge sier jente. Stemte for meg sist, men jeg tror jo egentlig ikke på sånt da. Magefølelsen har hele tiden sagt jente her. Blir spennende å se på ultralyd etter hvert.

Begge sier jente :Heartpink
Noe som hadde vært gøy. Er litt lei av blått.

Begge sier jente på meg. Har ikke sjekket den kinesiske på de to barna jeg har fra før. Men har fortsatt ikke helt troen på dette, jeg, altså!;)
Statistikken deres sier vel egentlig det meste (bilde vedlagt). 47% nøyaktighet, det skulle jeg også klart hvis jeg hadde gjettet gutt eller jente på 80.000 gravide, sjansen er jo sånn ca 50/50 ;)

Vedlegg

• 2291A8FD-A6E7-4ADD-A9B8-810140A81818.png
    2291A8FD-A6E7-4ADD-A9B8-810140A81818.png
    71 KB · Visninger: 7
Her sier begge jente! Hadde jo vært spennende da det til nå av alle tantebarn(8) er 1 som er jente:happy: :p Største ønske er at spira er frisk og sitter til termin:Heartred

Jente på begge her også:joyful: men kunne ikkje la vær å legge merke til at den kinesiske sier 1 år for gammelt på meg og mars som fødemåned,ser eg på minalder og februar blir det gutt på kinesiske men jente på babyverden:p

Kartet sa jente på alle 3 barna, har 2 gutter og 1 jente. Så stemmer ikke helt på meg hehe. Sier jente denne gangen også, så blir spennende å se hva det blir

Begge sier gutt, og det er min følelse også. 50/50 sjanse at det er rett. :p

Har fått jente på begge, men er veldig spent da jeg er gravid med to. Skal ikke vite før de er ute.

Oppdatering. Stemte på nr 1, stemmer (foreløpig) ikke på nr 2 :)

Jeg venter nr. 4, og det har stemte på alle mine tidligere! Hehe.. jeg klarer jo ikke å tro på det, men litt morsomt er det jo :):)
Samme her!

Man har jo nesten ikke mulighet for å få gutt i 30 årsalderen på det kartet. Fikk gutt sist ble spådd jente der, nå spådd jente, trur det er jente også då vi får se. ;)

Back
Topp