Kinesisk fødselskart

En tråd i 'Februar 2020' startet av FrkVerpesyk, 29 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vivi Guest

Begge sier jente:D

2. Smatte Flørter med forumet

Stemte ikkje for meg, eg fekk gut.. Sjekka opp mot mamma og søskena mine. Då stemte det på meg og søstera mi, men ikkje for brødrene mine.

3. Maru246 Forelsket i forumet

Begge sier jente for meg!

4. Babyhåp89 Elsker forumet Febbisbebbis'18

Begge sier jente. Stemte for meg sist, men jeg tror jo egentlig ikke på sånt da. Magefølelsen har hele tiden sagt jente her. Blir spennende å se på ultralyd etter hvert.

• Liker Liker x 1
  5. Vinterbaby2020 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Begge sier jente!

6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Begge sier jente :Heartpink
    Noe som hadde vært gøy. Er litt lei av blått.

7. Hurraaa Forelsket i forumet

Det stemmer med våre to gutter. Ligger an til å bli jente nå, så veldig spent på det :)

8. tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020

Begge sier jente på meg. Har ikke sjekket den kinesiske på de to barna jeg har fra før. Men har fortsatt ikke helt troen på dette, jeg, altså!;)
    Statistikken deres sier vel egentlig det meste (bilde vedlagt). 47% nøyaktighet, det skulle jeg også klart hvis jeg hadde gjettet gutt eller jente på 80.000 gravide, sjansen er jo sånn ca 50/50 ;)

Vedlagte filer:

• Morsom Morsom x 2
  9. B3ccy Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Her sier begge jente! Hadde jo vært spennende da det til nå av alle tantebarn(8) er 1 som er jente:happy: :p Største ønske er at spira er frisk og sitter til termin:Heartred

10. J30 Flørter med forumet

Jente på begge her også:joyful: men kunne ikkje la vær å legge merke til at den kinesiske sier 1 år for gammelt på meg og mars som fødemåned,ser eg på minalder og februar blir det gutt på kinesiske men jente på babyverden:p

11. mammamiaaa Forelsket i forumet Desemberglede 2015

Kartet sa jente på alle 3 barna, har 2 gutter og 1 jente. Så stemmer ikke helt på meg hehe. Sier jente denne gangen også, så blir spennende å se hva det blir

12. Peony Elsker forumet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Begge sier gutt, og det er min følelse også. 50/50 sjanse at det er rett. :p

13. FruHenriksen Betatt av forumet Marshmallows2021

Har fått jente på begge, men er veldig spent da jeg er gravid med to. Skal ikke vite før de er ute.

14. Mortilprins Elsker forumet Novemberlykke 2020

Ifølge babyverden sin blir det jente, ifølge den andre er det gutt :p

15. Maru246 Forelsket i forumet

Oppdatering: ifølge NIPT får vi en gutt, så da stemte ingen av dem for oss!

16. Toffifee Forumet er livet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Oppdatering. Stemte på nr 1, stemmer (foreløpig) ikke på nr 2 :)

17. 2020barn Elsker forumet Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Stemte ikke :)

18. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Samme her!

19. Madeline Flørter med forumet

Begge sier jente, og jeg har magefølelse på gutt :D blir spennende å se når jeg skal på OUL!

20. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Himmelbarn Sommerfuglene Februarbarna 2020

Man har jo nesten ikke mulighet for å få gutt i 30 årsalderen på det kartet. Fikk gutt sist ble spådd jente der, nå spådd jente, trur det er jente også då vi får se. ;)

Del denne siden