Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testa nå, og fikk jente på inneværende graviditet. Sjekka samtidig de to ungene jeg har fra før. Første skulle blitt gutt, ble jente. Andre skulle blitt jente, ble guttHer kan dere se hvilket kjønn dere kommer til å få basert på kinesisk fødekart
Tviler på det er noe vitenskapelig rundt det men det er jo litt morro så kan vi se om det stemmer for noen (er jo en 50/50 kjangse for at den har rett)
Min sier at jeg kommer til å få jente, er kun jentebabyer jeg drømmer om så det kan fort være sant
Følg linken- fyll ut det som står og del med oss
Kalkulator: Blir det gutt eller jente?
Bruk piltastene for å endre alder eller bare skriv inn i feltet. Svaret er basert på det kinesiske fødselskartet.www.babyverden.no
Har så lyst på privat ul for å se kjønn, men mannen mener det er tullMin sier jo jente, men foreløpig så sa jordmor på tul at det kunne se ut som gutt skal på privat ul om en uke, blir så gøy å få et endelig svar!
Det sa mannen min og, men det driter jeg i Jeg tar med meg bestevenninna og storesøstra mi for å hilse på den lille, er jo mer stas for de to enn for mannen min uansett han får være med på ordinær ultralyd i septemberHar så lyst på privat ul for å se kjønn, men mannen mener det er tull
Min samboer og.. Får jo to gratis, hvor vi på den første fikk se at alt er bra - som jo er det viktigste, og da mener han vi klarer å vente til OUL med å se kjønn. Jeg er uenig Så per nå venter vi, får se hvor lenge jeg holder utHar så lyst på privat ul for å se kjønn, men mannen mener det er tull
Det blir gutt, så stemte ikke her!Jente