Samboer tenkte bare å sende en boks med sånn baby reveal greier vi har forberedt til familien sin i Ålesund, men han bestemte seg for at han skal kjøre opp på fredag i stedet! Det betyr at jeg kan være med å fortelle de at de skal bøi besteforeldre (veldig viktig for samboer at de skulle være besteforeldre haha) og tanter og onkler. Det blir faktisk første gang jeg besøker de

Også skal vi hjem igjen på mandag siden jeg skal videre til Trondheim tidlig onsdag. Men blir gøy da!
Må bare finne noen klær som ikke er avslørende siden magen min allerede er synlig

Har for det meste veid under 80 kg mesteparten av livet mitt (er nesten 180 høy) bortsett fra akkurat tre år der jeg reiste mye via jobb og bare spiste på restauranter. Endte til slutt opp på 95 kg elsn, men da var det jo spredd rundt på kroppen, ikke bare på magen

Var jo egentlig under 80 kg igjen for et år siden, men så kom jeg så ut av det etter MA'en i august og frem til jeg ble gravid igjen i desember at da var jeg jo over 80 kg igjen, og da var jo det løpet kjørt

Spesielt med kvalme uten å kaste opp så gikk jo vekten raskt opp

Og er ikke en hettegenser person, så har ingen hettegenser å gjemme meg i
Men ja, spennende!! Endelig skal vi fortalt det til alle resterende nærmeste familie i uke 17 og 18!