Kines reise

Altså, sist jeg opplevde dette var jo når jeg var matforgiftet i slutten av januar, men da kom det ut alle hull inkludert nesa, og da hadde jeg jo feber også :hilarious: Føltes ikke som det denne gangen her for å si det sånn, så regner jo bare med alt er fint og at kroppen jobber på rare måter :hilarious: Men greit å vite at andre har opplevd det samme da hehe!
Kanskje litt tmi nå. Når jeg var gravid sist var jeg først forstoppa og så diaré i en evig runddans. Når det først løsna så løsna det på en måte :hilarious: så var det full stopp en god stund. Og så var det full tømming. Om igjen og om igjen. Synes å huske det var værst i andre trimester. Nå vet jeg ikke om du kasta opp også da. Men magevirus/reaksjon på mat kan jo ikke utelukkes.

Kanskje litt tmi nå. Når jeg var gravid sist var jeg først forstoppa og så diaré i en evig runddans. Når det først løsna så løsna det på en måte :hilarious: så var det full stopp en god stund. Og så var det full tømming. Om igjen og om igjen. Synes å huske det var værst i andre trimester. Nå vet jeg ikke om du kasta opp også da. Men magevirus/reaksjon på mat kan jo ikke utelukkes.
Da er det sikkert normalt da å plutselig få tømt seg helt :hilarious:
Nei, har ikke kastet opp, så regner med at det ikke er matrelatert :confused005

Back
Topp