Kines reise

Altså, sist jeg opplevde dette var jo når jeg var matforgiftet i slutten av januar, men da kom det ut alle hull inkludert nesa, og da hadde jeg jo feber også :hilarious: Føltes ikke som det denne gangen her for å si det sånn, så regner jo bare med alt er fint og at kroppen jobber på rare måter :hilarious: Men greit å vite at andre har opplevd det samme da hehe!
Kanskje litt tmi nå. Når jeg var gravid sist var jeg først forstoppa og så diaré i en evig runddans. Når det først løsna så løsna det på en måte :hilarious: så var det full stopp en god stund. Og så var det full tømming. Om igjen og om igjen. Synes å huske det var værst i andre trimester. Nå vet jeg ikke om du kasta opp også da. Men magevirus/reaksjon på mat kan jo ikke utelukkes.

Kanskje litt tmi nå. Når jeg var gravid sist var jeg først forstoppa og så diaré i en evig runddans. Når det først løsna så løsna det på en måte :hilarious: så var det full stopp en god stund. Og så var det full tømming. Om igjen og om igjen. Synes å huske det var værst i andre trimester. Nå vet jeg ikke om du kasta opp også da. Men magevirus/reaksjon på mat kan jo ikke utelukkes.
Da er det sikkert normalt da å plutselig få tømt seg helt :hilarious:
Nei, har ikke kastet opp, så regner med at det ikke er matrelatert :confused005

15+6 i dag

Akkurat 2 uker til jeg skal fortelle nyheten til foreldrene mine! :nailbiting: Utrolig spent på hvordan mamma vil ta det da hun var så glad for at jeg skulle operere vekk myomet først. Men nå får de jo praktisk talt vite det når jeg er i uke 18, så da er jo sjansene veldig høye for at det skal gå fint :happy:

Hadde blitt fornærmet selv om jeg ikke hadde fått vite om en så stor nyhet før så sent, så redd mamma skal bli veldig fornærmet og at jeg får høre det i lang tid :smiley-ashamed004 Men blir litt slik når man bor så langt unna hverandre. Skulle egentlig reise hjem denne helgen her tenkte jeg og ta hjemmekontor i dag og i morgen, men så kræsjet det så mye som det går an med timeplanen til mamma. Hun hadde jobbet kveld, og da hadde jeg ikke fått jobbet dagtid :hilarious: Også jobber hun helg i tillegg. Så tenkte at jeg var veldig mye jeg må bruke penger på fremover og kan heller ta meg en tur en annen gang det passer bedre. Pappa kommer til å være støttende uansett sett hva da :happy: Mamma forventer jeg bare blir veldig ... bekymret.

Jeg har heller ikke fortalt nyheten om at jeg er gravid til andre venninner med mindre jeg har møtt på de pga dette.

15+6 i dag

Akkurat 2 uker til jeg skal fortelle nyheten til foreldrene mine! :nailbiting: Utrolig spent på hvordan mamma vil ta det da hun var så glad for at jeg skulle operere vekk myomet først. Men nå får de jo praktisk talt vite det når jeg er i uke 18, så da er jo sjansene veldig høye for at det skal gå fint :happy:

Hadde blitt fornærmet selv om jeg ikke hadde fått vite om en så stor nyhet før så sent, så redd mamma skal bli veldig fornærmet og at jeg får høre det i lang tid :smiley-ashamed004 Men blir litt slik når man bor så langt unna hverandre. Skulle egentlig reise hjem denne helgen her tenkte jeg og ta hjemmekontor i dag og i morgen, men så kræsjet det så mye som det går an med timeplanen til mamma. Hun hadde jobbet kveld, og da hadde jeg ikke fått jobbet dagtid :hilarious: Også jobber hun helg i tillegg. Så tenkte at jeg var veldig mye jeg må bruke penger på fremover og kan heller ta meg en tur en annen gang det passer bedre. Pappa kommer til å være støttende uansett sett hva da :happy: Mamma forventer jeg bare blir veldig ... bekymret.

Jeg har heller ikke fortalt nyheten om at jeg er gravid til andre venninner med mindre jeg har møtt på de pga dette.
Det blir nok å gå bra :Heartred
Vi «måtte» holde det hemmelig lenger enn vi egentlig hadde ellers, men vi hadde en sånn kjempe mulighet at fortelle alle blivende besteforeldrene samtidig, på selve julaften. Mine foreldre bor laaangt unna oss, men kom på besøk til jul i fjor. Vi sku på OTUL ca 1,5 uke før de kom, så det passet helt perfekt å fortelle alle sammen på julaften.
Vi følte vi måtte gjøre det siden det var sikkert den første og siste gang vi sku ha muligheten til å gjøre det slikt.
I tidligere graviditeter har vi fortalt VELDIG tidig, så det var lit annerledes å fortelle når man var nesten i den andre trimesteren.

Men! Det jeg vil frem til: de vil sikkert bli glade alle sammen, det er jo bare koselige nyheter :love017:Heartred
Forstår at du er lit bekymret, men det blir å gå bra!! Det kommer kanskje som en sjokk til mammaen din, men, sånn er det av og til. Ho blir sikkert å forstå når du forklarer det :Heartred

15+6 i dag

Varte ikkje så lenge hos meg fordi mamma fant da ut uten at eg sa noke:laughing002

Varte ikkje så lenge hos meg fordi mamma fant da ut uten at eg sa noke:laughing002
Med mindre en av søstrene mine får sagt noe så har de liksom ingen andre forbindelser til Bergen annet enn meg :smiley-ashamed004 Så de får nok ikke vite det før om 2 uker nei hehe :nailbiting:

Skal sende avgårde en pakke til faren og søsknene til samboeren min straks. De har heller ikke fått vite noe enda, men de er vi litt mer redd for at skal få vite det av noen andre siden faren har bodd mange år i Bergen :smiley-ashamed004

Back
Topp