Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Gratulerer med frisk jente i magen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med ei jente på vei! Det er fantastisk å være jentemammaOg her kommer fasiten på kjønnet......
Det er ei JENTE!
Alle inne i termin forumet gjettet gutt pga en antydning til stacking på nub'en på det ene bildetAlle her inne gjettet jente slik som meg
Magefølelsen min var rett fra start daSamboer ønsket gutt da, så nå må han innstille seg på å bli en jentemamma siden man gjerne får flere av samme kjønnet
Ellers hadde jeg laveste risiko på alle trisomier
Vis vedlegget 479896

Åja er det sant? For jeg har jo teknisk sett kommet inn i andre trimester nå hvis man teller 33,33% av svangerskapet som et trimester. Appene sier jo også at jeg er i 2. TrimesterSå bra med negativ NIPT og koselig med jente på vei!!! Gratulerer! Jeg skal også ha jente![]()
Btw, min jordmor sa at de regnet andre trimester fra 14+0, jeg ble aldri klok på når det startet når jeg prøvde å finne ut av det!

Takk!Åja er det sant? For jeg har jo teknisk sett kommet inn i andre trimester nå hvis man teller 33,33% av svangerskapet som et trimester. Appene sier jo også at jeg er i 2. Trimester
Gratulerer med jente til deg også!!![]()