Kines reise

Og her kommer fasiten på kjønnet......

Det er ei JENTE! :female

Alle inne i termin forumet gjettet gutt pga en antydning til stacking på nub'en på det ene bildet :hilarious: Alle her inne gjettet jente slik som meg :hilarious:

Magefølelsen min var rett fra start da :excited001 Samboer ønsket gutt da, så nå må han innstille seg på å bli en jentemamma siden man gjerne får flere av samme kjønnet :hilarious::hilarious:

Ellers hadde jeg laveste risiko på alle trisomier :happy::happy:

Vis vedlegget 479896
Gratulerer så mye med ei jente på vei! Det er fantastisk å være jentemamma :love017

Så bra med negativ NIPT og koselig med jente på vei!!! Gratulerer! Jeg skal også ha jente :smiley-bounce012 :Heartpink
Btw, min jordmor sa at de regnet andre trimester fra 14+0, jeg ble aldri klok på når det startet når jeg prøvde å finne ut av det!

Så bra med negativ NIPT og koselig med jente på vei!!! Gratulerer! Jeg skal også ha jente :smiley-bounce012 :Heartpink
Btw, min jordmor sa at de regnet andre trimester fra 14+0, jeg ble aldri klok på når det startet når jeg prøvde å finne ut av det!
Åja er det sant? For jeg har jo teknisk sett kommet inn i andre trimester nå hvis man teller 33,33% av svangerskapet som et trimester. Appene sier jo også at jeg er i 2. Trimester :confused005

Gratulerer med jente til deg også!! :hello2:hello2

Åja er det sant? For jeg har jo teknisk sett kommet inn i andre trimester nå hvis man teller 33,33% av svangerskapet som et trimester. Appene sier jo også at jeg er i 2. Trimester :confused005

Gratulerer med jente til deg også!! :hello2:hello2
Takk!

Virker som det er endel forskjellige måter å telle det på, var jordmor på sykehuset som sa det med uke 14. Kanskje det har noe med fosterets alder? Graviditet telles fra eggløsning men fosteret begynner jo ikke sin utvikling før implantasjon. Uansett, godt på vei da!

Back
Topp