Kines reise

Gratulerer så mye med 12 uker :love017 :smiley-bounce012:dance011:cool05:gen014:love017:talk017 Litt av en milepæl å runde:Heartred

Uansett, 12+0 i dag!!! :hello2:hello2

Det er egentlig nå vi har bestemt oss for at vi kan fortelle det videre til andre, men vi venter til etter OTUL på onsdag og svar på NIPT (regner med svar innen eller i løpet av fredag neste uke kanskje?)

Sendte inn NIPT (til Danmark) på onsdag :nailbiting:
Ååå så gledelig å lese Kine :Heartred :woot: :happy093:gen014:happy093.

12+5 OTUL

Akkurat kommet hjem fra OTUL som gikk veldig fint! Ble flyttet frem en dag og fått termin 07. September :happy: Alle målinger var fine og viste ikke antydning til trisomi. Får sikkert snart svar på NIPT testen uansett da :happy: Babyen lå for det meste stille annet enn akkurat når vi kom inn når den skikkelig drev og hoppet med hele kroppen, og akkurat når hun skulle måle hodet :hilarious:

Skal ha ekstra oppfølging i uke 24 pga morkaken nå er festet mot myomet igjen. Men babyen har jo vokst veldig fint til nå, så regner med at blodforsyningen har bedret seg :happy:

20260225_140024.jpg

20260225_135955.jpg

Lov å gjette kjønnet også om noen vil! Får snart fasit :happy: Føler bildet der babyen blotter seg ikke viser retning, så gjetter jente? :pompus: Men er dårlig på dette hehe! Samboer vil ikke gjette noe eller høre synsingen min. Han ville bare ha fasit :hilarious:

12+5 OTUL

Akkurat kommet hjem fra OTUL som gikk veldig fint! Ble flyttet frem en dag og fått termin 07. September :happy: Alle målinger var fine og viste ikke antydning til trisomi. Får sikkert snart svar på NIPT testen uansett da :happy: Babyen lå for det meste stille annet enn akkurat når vi kom inn når den skikkelig drev og hoppet med hele kroppen, og akkurat når hun skulle måle hodet :hilarious:

Skal ha ekstra oppfølging i uke 24 pga morkaken nå er festet mot myomet igjen. Men babyen har jo vokst veldig fint til nå, så regner med at blodforsyningen har bedret seg :happy:

Vis vedlegget 479763

Vis vedlegget 479764
Gjetter på jente her og! Men den kan jo fortsatt «reise seg»☺️ Vi så kjønnet tydelig på 13+3, og da var det jente. Spent på dine vegne! :love017

12+5 OTUL

Vis vedlegget 479763

Vis vedlegget 479764
Herreguuud så gøy å se lille venn!! Så godt å høre at beis har vokst seg stor og sterk der inne :Heartred Gjetter jente her også, pga nub og en følelse :dummy1:

Hurra for fin OTUL!
Tror også jente.
Får du fasit via nipt? Eller venter til oul?

Hurra for at alt ser bra ut! Jeg ville også gjettet jente men er jo mulig at nuben fortsatt kan reise seg :Heartpink Krysser fingrene for at myomet ikke skaper trøbbel!! Bra du får ekstra oppfølging :) Det skulle jo bare mangle med et myom på den størrelsen og graviditet!

Nipt :) Sendte inn for en uke siden, også var den fremme i Texas på fredag. Så håper på svar på fredag, men kan jo gå enda lengre også :dontknow

Ultralydklinikken? DK? Jeg fikk svar en uke etter jeg sendte nå sist. Sendte mandag 9+3, fikk svar mandag 10+3 :bag:
Ganske flaks der. Men kan fort ta lengre tid også. Satser på du får tlf i morgen eller fredag..!

Ultralydklinikken? DK? Jeg fikk svar en uke etter jeg sendte nå sist. Sendte mandag 9+3, fikk svar mandag 10+3 :bag:
Ganske flaks der. Men kan fort ta lengre tid også. Satser på du får tlf i morgen eller fredag..!
Ja, ultralydklinikken i Danmark. Bestilte kit'et i sommer når jeg var gravid med mars termin, men fikk jo ikke brukt den. Men den hadde ganske lang holdbarhet, så kunne ha den liggende og bruke den nå :happy: Måtte bare bruke den før utløpsdato.

Men ja, håper på svar når som helst nå! Men uansett betryggende at de ikke så noen markører på OTUL da :happy:

Hvis noen av dere har søstre, har dere hatt ca samme termin lengde? Eventuelt hvis du ble født for tidlig eller for sent, føde du selv for tidlig eller for sent?

Bare så nysgjerrig siden jeg selv er født 3 uker for tidlig, mens storesøsteren min var noen uker på overtid. Hun har måttet vli satt igang hver gang pga det har gått så mye på overtid. Nysgjerrig på om jeg vil følge ca samme lengde eller om jeg har større sannsynlighet for å føde for tidlig når jeg selv var født tidlig? :bookworm:

Har bursdag i slutten av august og vil ikke egentlig dele dagen min :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:

Jeg har ikke søstre, men min mor fikk meg 3 uker før, brodern ca 2 uker FØR? og minstebror, bare typ 1 uke før. Mener jeg hun sa.
Minstebror har annen far.

Jeg har født all over the place. Eneste som kom uten starthjelp, kom 35 uker. Resten 38, nesten 41 og 39 uker. Men da med "dytt" i form av klyster og stripping. Ulike fedre foruten de to, snart tre siste. (er straks 38 uker nå med nr5).

Jeg tror dette både kan være litt hipp som happ, men også ha mye mtp faren til barnet å si. Det er pappaen sine gener som utgjør mye av morkaken f.eks - og har vist seg å være mye av skylden for kvalme (jepp, skyld på barnefar der!) og svangerskapsforgiftning. Så er ikke usannsynlig at far sine gener betyr noe her og. :p

Jeg har ikke søstre, men min mor fikk meg 3 uker før, brodern ca 2 uker FØR? og minstebror, bare typ 1 uke før. Mener jeg hun sa.
Minstebror har annen far.

Jeg har født all over the place. Eneste som kom uten starthjelp, kom 35 uker. Resten 38, nesten 41 og 39 uker. Men da med "dytt" i form av klyster og stripping. Ulike fedre foruten de to, snart tre siste. (er straks 38 uker nå med nr5).

Jeg tror dette både kan være litt hipp som happ, men også ha mye mtp faren til barnet å si. Det er pappaen sine gener som utgjør mye av morkaken f.eks - og har vist seg å være mye av skylden for kvalme (jepp, skyld på barnefar der!) og svangerskapsforgiftning. Så er ikke usannsynlig at far sine gener betyr noe her og. :p
Med andre ord må jeg spørre moren hans når han ble født :hilarious: Hvis jeg begynner å spørre om sånt så kommer jeg ikke til å få lov til å gå ifra hun før det har gått noen timer altså :hilarious: Hun er veldig glad i å snakke uten pauser :hilarious:

Moren hans er tidligere rusmisbruker men måtte slutte på dagen når hun fant ut at hun var gravid med eldste broren. Hun har jo fått påkjenninger livet ut og har jo vært sykemeldt siden hun var gravid så og si. Tror det er flere faktorer som ikke er genetiske som kan ha spilt en rolle på graviditeten hennes. Samboer bodde jo på sykehus til han var 4-5 år pga masse forskjellige plager. Som han ikke er plaget med nå lengre da heldigvis. Men var typ sterke allergier og kjempe kjempe sterk astma. Og flere ting. Så håper disse tingene ikke er genetiske siden han har vokst fra de :smiley-ashamed004

Back
Topp