Kines reise

Så kjekt å høre! Nå ble jeg glad :Heartred Blir det ny ultralyd før dere forteller til andre?
Jeg har første tur til fastlegen når jeg er 11+3 (som da sikkert egentlig er 11+4), og hun har UL apparat. Etter det tenker jeg at det er trygt å fortelle det i uke 12 :happy: Men må jo reise en runde rundt i Norge for å fortelle det til folk siden vi har nærmeste familie så utrolig spredd rundt. Hadde kanskje egentlig bare ringt storesøsteren min, men siden hun hadde termin for en uke siden (hun er på overtid) så er det jo en god grunn til å få truffet nye nevøen min også :happy:

Last edited:
Det gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet :shy: :smiley-ashamed004

171 i hjertefrekvens og kunne se at navlestrengen pumpet, altså at morkaken for det meste iallfall har tatt over nå :shy::shy::shy: Jeg er sååå glad! Men vi tørr fortsatt ikke fortelle det til noen da. Vi vil vente til nærmere uke 12 :smiley-ashamed004

Embryoet ligger med hodet nedover på bildet.
Vis vedlegget 478460
Ååå ❤️ er så glad på deres vegne ❤️❤️

Det gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet :shy: :smiley-ashamed004

171 i hjertefrekvens og kunne se at navlestrengen pumpet, altså at morkaken for det meste iallfall har tatt over nå :shy::shy::shy: Jeg er sååå glad! Men vi tørr fortsatt ikke fortelle det til noen da. Vi vil vente til nærmere uke 12 :smiley-ashamed004

Såå bra :Heartpink Nå ble jeg glad!

Vis vedlegget 478460
Fantastisk! Lille mirakel :Heartpink Så glad på dine vegne :love017

Lille skatten i magen :Heartred :binkybaby :love017

Vis vedlegget 478460
Åååh så gøy!!
Gratulerer så mye!!!
Elsker de søte første lille UL bilder!

Så bra at alt så bra ut :Heartred
Må det bare fortsette sånn!

Back
Topp