8+4 egentlig, men har blitt målt en dag lengre på begge ultralydene jeg har tatt nå, så er sikkert egentlig 8+5Så herligHvor langt er du på vei nå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8+4 egentlig, men har blitt målt en dag lengre på begge ultralydene jeg har tatt nå, så er sikkert egentlig 8+5Så herligHvor langt er du på vei nå?

Jeg har første tur til fastlegen når jeg er 11+3 (som da sikkert egentlig er 11+4), og hun har UL apparat. Etter det tenker jeg at det er trygt å fortelle det i uke 12Så kjekt å høre! Nå ble jeg gladBlir det ny ultralyd før dere forteller til andre?
Men må jo reise en runde rundt i Norge for å fortelle det til folk siden vi har nærmeste familie så utrolig spredd rundt. Hadde kanskje egentlig bare ringt storesøsteren min, men siden hun hadde termin for en uke siden (hun er på overtid) så er det jo en god grunn til å få truffet nye nevøen min også 
ÅååDet gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet![]()
171 i hjertefrekvens og kunne se at navlestrengen pumpet, altså at morkaken for det meste iallfall har tatt over nåJeg er sååå glad! Men vi tørr fortsatt ikke fortelle det til noen da. Vi vil vente til nærmere uke 12
Embryoet ligger med hodet nedover på bildet.
Vis vedlegget 478460
Fantastisk8+4 egentlig, men har blitt målt en dag lengre på begge ultralydene jeg har tatt nå, så er sikkert egentlig 8+5![]()

Såå braDet gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet![]()
171 i hjertefrekvens og kunne se at navlestrengen pumpet, altså at morkaken for det meste iallfall har tatt over nåJeg er sååå glad! Men vi tørr fortsatt ikke fortelle det til noen da. Vi vil vente til nærmere uke 12
Nå ble jeg glad!Fantastisk! Lille mirakelDet gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet![]()
Vis vedlegget 478460
Så glad på dine vegne 

Åååh så gøy!!Det gikk bra, så nå har jeg kommet meg hjem og ligger litt i gledestårer på rommet![]()
Vis vedlegget 478460