Kines reise

Wow gratulerer så mye med liten spire i magen! :woot::hello2:talk017 Måtte alt gå fint helt til termin denne gang, nå får du jo oppfølging av han nye legen så det er bra :HeartredGod jul :happy::Heartbigred

Fortsatt gravid :smiley-ashamed004
Tror alle som har slitt med kjemiske graviditeter kjenner seg igjen i den her :smiley-ashamed004 Skal bare teste en gang om dagen til jeg får dye stealer.
Da skal jeg fortelle det til forloveden i dag på bursdagen hans :hello2 Hadde det vært noe usikkerhet i dag hadde jeg droppet det akkurat i dag. Ca klokken 21 i kveld, woop! :nailbiting::excited001Dette + å komme over ikm dagen er de to største tingene som skjer denne uken her :nailbiting:

20251224_055418.jpg

Gratulerer så mye! Du har vært savnet i gruppen, håper dette blir din terminspire❤️❤️❤️❤️❤️ #julemirakel!
Ååå koselig å høre :love7 Takk!!

Wow gratulerer så mye med liten spire i magen! :woot::hello2:talk017 Måtte alt gå fint helt til termin denne gang, nå får du jo oppfølging av han nye legen så det er bra :HeartredGod jul :happy::Heartbigred
Jaaa, jeg må få bestilt time hos han, det er sant! Han sa jeg skulle komme inn 2 uker etter positiv test :happy: Tusen takk og god jul til deg også :love7:hello2

Hvordan går det med deg @Kine 95 ? Har du fått fortalt til mannen nå?
Ja, fortalte det på julaften :) Tror vi begge er litt sånn varsomme på en måte? Kjempe glad men samtidig veldig klar over at det snart kan ta slutt. Det var jo risikoen vi tok med å prøve nå i stedet for å vente til operasjon :smiley-ashamed004 Men jeg er jo ikke førstemann med et risiko svangerskap, og for mange går det jo fint :happy: Må den bare klamre seg fast! Termin i september er jo perfekt :love017

Ja, fortalte det på julaften :) Tror vi begge er litt sånn varsomme på en måte? Kjempe glad men samtidig veldig klar over at det snart kan ta slutt. Det var jo risikoen vi tok med å prøve nå i stedet for å vente til operasjon :smiley-ashamed004 Men jeg er jo ikke førstemann med et risiko svangerskap, og for mange går det jo fint :happy: Må den bare klamre seg fast! Termin i september er jo perfekt :love017
I morgen er vel ikm datoen din? Vet ikke hvor lenge du gikk gravid de andre gangene, men om en ukes tid er du vel over kjemisk grensa iallefall :smiley-angelic001

I morgen er vel ikm datoen din? Vet ikke hvor lenge du gikk gravid de andre gangene, men om en ukes tid er du vel over kjemisk grensa iallefall :smiley-angelic001
De andre gangene varte det bare noen dager, så burde mistet innen i dag. Da ble de ikke så sterke som testen min er i dag heller, de hadde liksom ikke den doblingen den skulle hatt. Så har troen på at det ikke blir kjemisk denne gangen :happy:Var litt redd i går da når testen var lik dagen føre :smiley-ashamed004 Er mer redd for det som skjer om 5 uker når jeg skal begynne å gi næring til barnet :bookworm:

Men iiiiihhh bare én dag igjen til jeg passerer ikm dagen!!! :hello2

Også kommer du etter neste måned :gen045

20251227_064104.jpg

Last edited:
I går var jeg jo litt bekymret siden testen min var like sterk som dagen føre, så da endte jeg med å ta en ekstra test på dagtid selv om jeg har veldig få tester offshore. Også var den lysere enn den fra morgningen og dagen føre! Jeg endte med å se så mye på bildet av testen at jeg måtte bare kaste testen og slette bildet :hilarious:

Nydelige testen :talk017 :love7 :hug007 :love017:greet008:binkybaby

Back
Topp