Åh gu’ så spennende og det var jo bare 8 dpo kveld!!
Håper på sterkere tester idag og på god plassering 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ENDELIG, kjære degYesss, gratulerer! Beste julegaven![]()
Er så glad på dine vegne! Måtte den sitte riktig i livmor og klamre seg fast til september![]()
![]()
Åååå tusen takk dereÅåååh, gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ENDELIG, kjære deg
![]()

Å herregud, fikk gåsehud her. Tenk at den satt siste ppen for pause

Haha ja, kanskje det er dumt ogsåÅ herregud, fikk gåsehud her. Tenk at den satt siste ppen for pause![]()
![]()
Kunne sikkert fått et ikke risiko svangerskap om jeg bare hadde holdt meg de neste 6 månedene 
Neida, dette skal gå fint har jeg bestemtHaha ja, kanskje det er dumt ogsåKunne sikkert fått et ikke risiko svangerskap om jeg bare hadde holdt meg de neste 6 månedene
![]()

Veldig bra, sim sala bim!Neida, dette skal gå fint har jeg bestemt![]()
![]()
Åå gratulerer så mye!! Et lite julemirakel

Har aldri hatt så jojograf som jeg har hatt denne måneden her, og likevel er det denne måneden jeg ble gravidGratulerer så mye!! Visste det var en grådig flott temp du hadde! God jul![]()
Da må jeg husker det til neste gang at jeg får temp hopp og ikke temp dip tydeligvis 

Gratulerer så mye!!
Håper den sitter hele veien 
Har du tempet i dag?Har aldri hatt så jojograf som jeg har hatt denne måneden her, og likevel er det denne måneden jeg ble gravidDa må jeg husker det til neste gang at jeg får temp hopp og ikke temp dip tydeligvis
Edit! Jeg hadde jo den temp dip'en først før tempen begynte å stige sakte igjen. Det må jo ha vært da implantasjonen skjedde for at jeg skulle måle i går![]()
Ja, tempen er bare høy i dagHar du tempet i dag?
Ikke noen dramatiske svingninger.