Kines reise

Gravid!!!

20251223_153209.jpg

Yesss, gratulerer! Beste julegaven :smiley-bounce016

Gratulerer så mye!! Visste det var en grådig flott temp du hadde! God jul :Heartpink
Har aldri hatt så jojograf som jeg har hatt denne måneden her, og likevel er det denne måneden jeg ble gravid :hello2 Da må jeg husker det til neste gang at jeg får temp hopp og ikke temp dip tydeligvis :dontknow

Edit! Jeg hadde jo den temp dip'en først før tempen begynte å stige sakte igjen. Det må jo ha vært da implantasjonen skjedde for at jeg skulle måle i går :pompus:

Har aldri hatt så jojograf som jeg har hatt denne måneden her, og likevel er det denne måneden jeg ble gravid :hello2 Da må jeg husker det til neste gang at jeg får temp hopp og ikke temp dip tydeligvis :dontknow

Edit! Jeg hadde jo den temp dip'en først før tempen begynte å stige sakte igjen. Det må jo ha vært da implantasjonen skjedde for at jeg skulle måle i går :pompus:
Har du tempet i dag?

Gratulerer så mye :woot: Håper spira sitter hele veien og at myomet oppfører seg pent ❤️

Gratulerer med spire ❤️ krysser fingrene for at denne sitter på et gunstig sted ❤️❤️

Back
Topp