Kines reise

Wow gratulerer så mye med liten spire i magen! :woot::hello2:talk017 Måtte alt gå fint helt til termin denne gang, nå får du jo oppfølging av han nye legen så det er bra :HeartredGod jul :happy::Heartbigred

Fortsatt gravid :smiley-ashamed004
Tror alle som har slitt med kjemiske graviditeter kjenner seg igjen i den her :smiley-ashamed004 Skal bare teste en gang om dagen til jeg får dye stealer.
Da skal jeg fortelle det til forloveden i dag på bursdagen hans :hello2 Hadde det vært noe usikkerhet i dag hadde jeg droppet det akkurat i dag. Ca klokken 21 i kveld, woop! :nailbiting::excited001Dette + å komme over ikm dagen er de to største tingene som skjer denne uken her :nailbiting:

20251224_055418.jpg

Gratulerer så mye! Du har vært savnet i gruppen, håper dette blir din terminspire❤️❤️❤️❤️❤️ #julemirakel!
Ååå koselig å høre :love7 Takk!!

Wow gratulerer så mye med liten spire i magen! :woot::hello2:talk017 Måtte alt gå fint helt til termin denne gang, nå får du jo oppfølging av han nye legen så det er bra :HeartredGod jul :happy::Heartbigred
Jaaa, jeg må få bestilt time hos han, det er sant! Han sa jeg skulle komme inn 2 uker etter positiv test :happy: Tusen takk og god jul til deg også :love7:hello2

Back
Topp