Kine 95
Elsker forumet
Men skulle ønske det hadde gått an daJo, går ikke ann å gjøre det selv(ennå) dessverreFryses ned med flytende nitrogen(mener det heter det!?)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skulle ønske det hadde gått an daJo, går ikke ann å gjøre det selv(ennå) dessverreFryses ned med flytende nitrogen(mener det heter det!?)

Men skulle ønske det hadde gått an da![]()

Og pga jeg kanskje ikke får tatt del i den. Men skal gjøre et forsøk og krysse fingrene for 28 dagers syklus neste måned og TR i morgen 
Neste prøveperiode blir i ikm uke 44, og denne gangen tror jeg ikke at jeg skal lage gruppen siden syklusen min tydeligvis ble veldig klusset til av MA'enOg pga jeg kanskje ikke får tatt del i den. Men skal gjøre et forsøk og krysse fingrene for 28 dagers syklus neste måned og TR i morgen
![]()

Skal stikke innom en helsekost og se om jeg finnerKrysser fingrene for degbegyn med salvie-te på cd5 morgen og kveld. La den trekke 15.min+. Jeg har i honning og melk, da smaker den godt
![]()

Veldig kjipt om vi mister juli av alle månederFaderå Kine! Var jo egentlig en helt perfekt tempkurve da… men de sier jo at ingen kurve kan garantere graviditet før positiv test.. Men Du har sterk progesteron hvertfall ja! Tror nok du er veldig fruktbar, skulle ønske dere fikk til neste runde nå![]()
Men det er veldig allright å ha tempet og fått sett hvordan den grafen ser ut på en syklus Så kjedelig, men stemmer i med det som @lilleperle sier om at tempkurven er veldig bra som er gode tegn! Høy stabil temp og lang lutealfase14 DPO
Nå er iallfall tempen på vei ned da. Regner med at TR kommer i dag som forventet.
Vis vedlegget 471487
Den lurte meg dessverre
Håper på neste runde for deg 
Skal stikke innom en helsekost og se om jeg finnerEneste er at det blir litt stress å dra med seg sånn tesil offshore. Blir litt som å ta med seg tesil på hotell på en måte
![]()
Ja, jeg har aldri vært offshore, så vet ikke hvordan det er der?! Har dere ikke vannkoker og slikt på lugaren/rommet? Det kan forkorte folikkelfasen ganske mye gikk fra EL på CD20 til EL på CD12, CD 13, CD14 og CD15.

Rommene er veldig enkle. Det er en smal seng, er skap, også et bitte lite bord med en stol som du ikke kan se.
Vis vedlegget 471492
Også er badet bare veldig enkelt bad og en dusj som søler vann over alt slik at man alltid må moppe store deler av badet etterpå.
Vis vedlegget 471499
Vis vedlegget 471498
Og hvis det er store bølger så må man lene seg inntil veggen mens man dusjer
Får man delelugar så er det et rom med to senger der en har tilgang til rommet på dagtid og den andre på natten. Da får man ikke lov til å legge eiendeler rundt på rommet slik som jeg har gjort på badet på de bildene her. Da må man rydde rommet hver dag etter at man har stått opp.
Så veldig enkel standard på rommene. Det er en felles stue der de har vannkoker, så må bare gå dit og lage med te og ta med ned![]()
Synes du er råtøffDet kjipeste er egentlig at man må føre ned alt av kosttilskudd på et skjema når man skal ut og legge det i en konvolutt. Ingenting kan være åpnet, så må kjøpe nytt av alt for å få det med utsøren og, da skjønner jeg det blir vanskelig når du er offshore. Om du er hjemme evt først i syklusen, så kan du forkorte den veldig med Salvie-te iallefall. Funket gull på megOh lord, hadde dævva ass. Ikke glad i å være hverken til havs eller i lufta
Synes du er råtøff
![]()

Eventuelt om jeg finner et fertilitetstilskudd med inositol og Q10 i samme pakken akkurat når jeg skal offshore. Kanskje droppe ashwagandha, startet på de først i går. Føler jeg ikke burde prøve for mange nye ting på en gang, men teer og sånt går fint da.Det kjipeste er egentlig at man må føre ned alt av kosttilskudd på et skjema når man skal ut og legge det i en konvolutt. Ingenting kan være åpnet, så må kjøpe nytt av alt for å få det med ut
Tenkte å ta med multivitaminer, nye Q10 pakken jeg kjøpte, inositol, ashwagandha og resten eventuelt i te slik at jeg slipper å føre det oppEventuelt om jeg finner et fertilitetstilskudd med inositol og Q10 i samme pakken akkurat når jeg skal offshore. Kanskje droppe ashwagandha, startet på de først i går. Føler jeg ikke burde prøve for mange nye ting på en gang, men teer og sånt går fint da.
Har de siste 5 ukene brukt fertility tilskudd fra protein.no og 200mg til med Q10 utenomOi takk for et lite innblikk!Rommene er veldig enkle. Det er en smal seng, er skap, også et bitte lite bord med en stol som du ikke kan se.
Vis vedlegget 471492
Også er badet bare veldig enkelt bad og en dusj som søler vann over alt slik at man alltid må moppe store deler av badet etterpå.
Vis vedlegget 471499
Vis vedlegget 471498
Får man delelugar så er det et rom med to senger der en har tilgang til rommet på dagtid og den andre på natten. Da får man ikke lov til å legge eiendeler rundt på rommet slik som jeg har gjort på badet på de bildene her. Da må man rydde rommet hver dag etter at man har stått opp.
Så veldig enkel standard på rommene. Det er en felles stue der de har vannkoker, så må bare gå dit og lage med te og ta med ned![]()

5 stjerners det derRommene er veldig enkle. Det er en smal seng, er skap, også et bitte lite bord med en stol som du ikke kan se.
Vis vedlegget 471492
Vis vedlegget 471499
Vis vedlegget 471498

Veldig mange som jobber offshore fast har jo millionlønninger, men de må likevel leve veldig simpelt offshore iallfall5 stjerners det der![]()
Jeg er bare ute 2-3 turer i året. Forrige gang hadde jeg delelugar og hadde ikke tilgang til rommet i pauser og sånt 
Ellers skal vi kjøre over til østlandet på dagtid på fredag, og ikke reise hjem så alt for sent fra bryllupet på lørdag. Da burde vi få nok søvn
Også lurer jeg på hva jeg må ha med meg offshore av vitaminer neste uke. Da tror jeg det bare blir multivitamin og fertilitetstilskudd bestilt fra protein.no dersom det rekker og komme med Q10 og inositol. Samt teer.Spennende plan. Håper den er fruktbar.PP 6 i gang
Casen for denne prøveperioden: Syklusen er kanskje fortsatt ikke på 28 dager. Hvis den er det denne måneden skal EL være lørdag 18. Oktober. Mandag 13. Oktober reiser jeg offshore. Morgningen mandag blir den eneste sjansen vi har på å få inn svømmere denne prøveperioden, og de må leve i 5 dager for å befruktet egget.
Får vi det til?
Planen er at vi begge kutter mye unødvendig karbohydrater fra i dag.
Hver morgen og hver kveld drikker jeg en kopp salvie te og en kopp med bringebærblad (blander de bare sammen til en stor kopp). Hver morgen drikker jeg en kopp matcha i stedet for kaffe pga det gir en tregere koffeintopp enn kaffe, og inneholder mye antioksidanter. På dagtid tar jeg en-to kopp(er) peppermyntete for pga det er betennelsesdempende og beroligende, samt det hjelper fordøyelsen etter et måltid.
Før frokost tar jeg melkesyrebakterier.
Morgen tar jeg 1g inositol, ashwagandha, multivitamin, omega-3 og Q10. Tar noen dråper grapefruktekstrakt i vann.
Før måltider tar jeg eplecidereddik for å stabilisere blodsukkeret.
Middag tar jeg multivitamin, q10.
Kvelds tar jeg multivitamin, 1g inositol, ashwagandha. Noen dråper grapefruktekstrakt.
Leggetid magnesium.
MANNEN må ta inositol, sink, selen, Q10 og E-vitamin. Dvs multivitamin + Q10 og inositol. + Omega-3. Vi må ha sex torsdag kveld/fredag morgen slik at gamle sædceller kommer seg vekk, og batchen på mandag kun består av nye. Han må også holde seg hydrert, ikke drikke alkohol og droppe nikotin på søndag.
For å gjøre ting vanskeligere skal vi i bryllup på lørdag, så vi har allerede avtalt at vi skal kjøre slik at han har en unnskyldning til å ikke drikkeEllers skal vi kjøre over til østlandet på dagtid på fredag, og ikke reise hjem så alt for sent fra bryllupet på lørdag. Da burde vi få nok søvn
Lang post det her, men det blir en veldig spennende prøveperiode med mye planlegging. Blir mye sunn mat denne uken, litt oftere men enklere trening og alt for mye te i magen for min delOgså lurer jeg på hva jeg må ha med meg offshore av vitaminer neste uke. Da tror jeg det bare blir multivitamin og fertilitetstilskudd bestilt fra protein.no dersom det rekker og komme med Q10 og inositol. Samt teer.
Nivået av nikotin i blodet synker raskt, men skal det ha en skikkelig effekt må han kutte sånn 3-5 dager før. Aller helst et par måneder føre da haha. Han kan redusere skikkelig denne uken her, og kutte helt akkurat på søndag. Jeg klarer ikke å få han ikke til å slutte helt, så enkleste var å få han til å slutte akkurat søndag. Noe han synes er vanskelig siden vi skal kjøre 7-8 timer den dagen. Men tenker han får det tilSpennende plan. Håper den er fruktbar.
Hvorfor droppe nikotin kun på søndag?
Vi fikk kjemisk på 5 dagers sperm første prøveperioden vår, men da var vi på lavkarbo diett. Da spiste vi begge skikkelig sunt med masse grønnsaker og droppet jo karbohydrater. Nå har vi ikke den goden av å ha spist sunt og hatt jevnt blodsukker flere måneder i forkant av forsøket.