PP 6 i gang
Casen for denne prøveperioden: Syklusen er kanskje fortsatt ikke på 28 dager. Hvis den er det denne måneden skal EL være lørdag 18. Oktober. Mandag 13. Oktober reiser jeg offshore. Morgningen mandag blir den eneste sjansen vi har på å få inn svømmere denne prøveperioden, og de må leve i 5 dager for å befruktet egget.
Får vi det til?
Planen er at vi begge kutter mye unødvendig karbohydrater fra i dag.
Hver morgen og hver kveld drikker jeg en kopp salvie te og en kopp med bringebærblad (blander de bare sammen til en stor kopp). Hver morgen drikker jeg en kopp matcha i stedet for kaffe pga det gir en tregere koffeintopp enn kaffe, og inneholder mye antioksidanter. På dagtid tar jeg en-to kopp(er) peppermyntete for pga det er betennelsesdempende og beroligende, samt det hjelper fordøyelsen etter et måltid.
Før frokost tar jeg melkesyrebakterier.
Morgen tar jeg 1g inositol, ashwagandha, multivitamin, omega-3 og Q10. Tar noen dråper grapefruktekstrakt i vann.
Før måltider tar jeg eplecidereddik for å stabilisere blodsukkeret.
Middag tar jeg multivitamin, q10.
Kvelds tar jeg multivitamin, 1g inositol, ashwagandha. Noen dråper grapefruktekstrakt.
Leggetid magnesium.
MANNEN må ta inositol, sink, selen, Q10 og E-vitamin. Dvs multivitamin + Q10 og inositol. + Omega-3. Vi må ha sex torsdag kveld/fredag morgen slik at gamle sædceller kommer seg vekk, og batchen på mandag kun består av nye. Han må også holde seg hydrert, ikke drikke alkohol og droppe nikotin på søndag.
For å gjøre ting vanskeligere skal vi i bryllup på lørdag, så vi har allerede avtalt at vi skal kjøre slik at han har en unnskyldning til å ikke drikke

Ellers skal vi kjøre over til østlandet på dagtid på fredag, og ikke reise hjem så alt for sent fra bryllupet på lørdag. Da burde vi få nok søvn
Lang post det her, men det blir en veldig spennende prøveperiode med mye planlegging. Blir mye sunn mat denne uken, litt oftere men enklere trening og alt for mye te i magen for min del

Også lurer jeg på hva jeg må ha med meg offshore av vitaminer neste uke. Da tror jeg det bare blir multivitamin og fertilitetstilskudd bestilt fra protein.no dersom det rekker og komme med Q10 og inositol. Samt teer.