Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende utvikling! Min graf så veldig lik ut da jeg ble gravid.

Den fortsetter som min gravidgraf jo!

Jeg og gikk tom for tidlig tester så ventet til ikm. Ja, kan hende det blir litt senere utslag på vanligtest da jaHehe, det var nok ikke noe på den for da burde jeg sett det på morgningen i dag. Dvs jeg har ikke flere tidligtester igjen nå da, så får kanskje noe senere utslag på normale testerMen tror oppriktig ikke at jeg får positive tester før tidligst i morgen denne gangen
Spent nå altsåååHahaha ja kjempe merkelig hvordan den ligner så mye. Nesten så du får fasiten på hvor tidlig du kunne testet positivt snart hvis dette ender i graviditetDen fortsetter som min gravidgraf jo!![]()
Jeg og gikk tom for tidlig tester så ventet til ikm. Ja, kan hende det blir litt senere utslag på vanligtest da jaSpent nå altsååå

Speeeeeennende temp kurve10 dpo og fortsatt høy temp. Hadde stikkinger midt på dagen i to timer ca. På kvelden fikk jeg litt lyst friskt blod. Tenkte et øyeblikk at mensen kommer litt tidlig denne prøveperioden, men heldigvis ikke enda. Så nå håper jeg det var festestikking og festeblødning
Vis vedlegget 471116

Speeeeeennende temp kurve![]()
Men fortsatt bare 10 dpo da, så mye kan jo skjeWæææh, det er SÅ spennende og FOR en tempkurve du har![]()

Enig at den er spennende. Når har du pleid å få utslag på graviditetstest, da?Men fortsatt bare 10 dpo da, så mye kan jo skje![]()
![]()
![]()
![]()
7-9 dpo, så er litt på overtid nå. Men har hatt MA og EL var mye tidligere enn vanlig. Føler at ingenting følger helt normalen akkurat nåEnig at den er spennende. Når har du pleid å få utslag på graviditetstest, da?

Ja, det kan bli litt kluss. Krysser fingrene!7-9 dpo, så er litt på overtid nå. Men har hatt MA og EL var mye tidligere enn vanlig. Føler at ingenting følger helt normalen akkurat nå![]()

Ja, men jeg tror implantasjon var i går, så tror ikke jeg vil få noe utslag før i kveld i så fallBlir det test i dag og?
Måtte starte litt tidlig på jobb i dag, så ikke testet enda heller.Wow så gøy!11 dpo
Temp stabilt høy, veldig svakt positiv test på ettermiddagen? Tatt på kun 1 times urin da som ikke var veldig konsentrert, så håper jeg får til noe bedre senere i kveld som jeg kan bruke digital på
Vis vedlegget 471242
Vis vedlegget 471243
Håper det utvikler seg bra videre 
11 dpo
Temp stabilt høy, veldig svakt positiv test på ettermiddagen? Tatt på kun 1 times urin da som ikke var veldig konsentrert, så håper jeg får til noe bedre senere i kveld som jeg kan bruke digital på
Vis vedlegget 471242
Vis vedlegget 471243

Ja det der ser jo ut som en tresfasisk kurveJeg ser streken, håper det er babystrek og ikke lurestrek(MS tidlig er dessverre kjent for lurestreker)men du har en fantastisk fin og lovende temp
![]()

Ja det der ser jo ut som en tresfasisk kurve![]()