Kines reise

9 dpo

Wiiii den fortsetter stigningen etter 3 dager med pause :nailbiting:

Screenshot_20250929_062801_FF App.jpg

9 dpo

Wiiii den fortsetter stigningen etter 3 dager med pause :nailbiting:

Vis vedlegget 471049
Den fortsetter som min gravidgraf jo! :laughing001 :smiley-angelic001

Hehe, det var nok ikke noe på den for da burde jeg sett det på morgningen i dag. Dvs jeg har ikke flere tidligtester igjen nå da, så får kanskje noe senere utslag på normale tester :dontknow Men tror oppriktig ikke at jeg får positive tester før tidligst i morgen denne gangen
Jeg og gikk tom for tidlig tester så ventet til ikm. Ja, kan hende det blir litt senere utslag på vanligtest da ja :Heartpink Spent nå altsååå

Den fortsetter som min gravidgraf jo! :laughing001 :smiley-angelic001

Jeg og gikk tom for tidlig tester så ventet til ikm. Ja, kan hende det blir litt senere utslag på vanligtest da ja :Heartpink Spent nå altsååå
Hahaha ja kjempe merkelig hvordan den ligner så mye. Nesten så du får fasiten på hvor tidlig du kunne testet positivt snart hvis dette ender i graviditet :hilarious:

Wæææh, det er SÅ spennende og FOR en tempkurve du har:nailbiting::excited001

Ooo, så spennende! :woot:

11 dpo

Temp stabilt høy, veldig svakt positiv test på ettermiddagen? Tatt på kun 1 times urin da som ikke var veldig konsentrert, så håper jeg får til noe bedre senere i kveld som jeg kan bruke digital på :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 471242
Vis vedlegget 471243

Jeg ser streken, håper det er babystrek og ikke lurestrek(MS tidlig er dessverre kjent for lurestreker)❤️ men du har en fantastisk fin og lovende temp:love7

Back
Topp