Ja, tempen skal bare oppover herfra. Det var det jeg tenkte på.Da bare ser det ut som at jeg er på det høyeste punktet i dag og ikke på søndag. Da blir jo den forrige stigningen en del flatere og mer "reell" på en måte?
Men tempen skal jo bare oppover herfra, så i det store bildet spiller det ingen rolle. Skulle jo ønske jeg hadde fått temperaturen på søndag på samme tidspunkt som andre dager, men det var helg, og katten min lot meg sove såPleier å gi hun bløtfôr på morgningen, så derfor kommer hun og vekker meg som en vekkerklokke mellom 05:30 og 06:15 hveeer dag. Som er litt tidligere enn jeg ønsker
![]()
Så søt! Skal ikke være sent ut med god mat
Hunden min gjør det samme. Når han vet at det er noe godt som skal i skåla, så skal det være på sekundet.
Pleier å gi hun bløtfôr på morgningen, så derfor kommer hun og vekker meg som en vekkerklokke mellom 05:30 og 06:15 hveeer dag. Som er litt tidligere enn jeg ønsker

)
Trenden resten av lutealfasen er grei, litt zigzag-opp/ned på enkeltmålinger, men det er jo trenden man må se på 

Så siden jeg ikke hadde noe særlig EL slim ved EL heller (men 3-4 dager før) så er jeg litt pessimistisk til denne prøveperioden. Men uansett interessant å se hvordan tempen min oppfører seg. Hvis jeg blir gravid denne prøveperioden så vet jeg ikke hvilke symptomer fra denne syklusen jeg skal ta med som "gode tegn" til neste gang jeg prøver å bli gravid 

Er så spennende