Hei! Ny leser her!

Er ikke egentlig så sktiv her inne lenger da jeg ikke prøver å få barn, men ble umiddelbart "fanget" av dagboken din da jeg har mye erfaringer med myomer selv.
Innmari leit å lese om reisen din hittil, og jeg er sjokkert over hvort stort myom du har! Jeg har selv operert bort myomer 5 ganger, og alle de var langt mindre enn din -men ga meg likevel mye plager. De 4 første ble fjernet pga ekstreme og uforutsigbare blødninger og ekstreme menssmerter, den siste ble fjernet for at jeg skulle kunne få barn. Jeg bare lurer derfor på om du ikke har noen plager med ditt myom, eller hva som er grunnen til at det ikke fjernes kirurgisk?
Min siste myom-operasjon ble gjennomført fordi jeg mistet i uke 7 i mitt første svangerskap, og gynekologen min (som også er kirurg) da konkluderte med at det var myomet jeg hadde da som ødela "miljøet" for embryo så det ikke klarte å utvikle seg som det skulle. Og det stemte nok, for jeg ble gravid igjen allerede pp2 etter myomet ble fjernet og det resulterte i en velskapt prinsesse som nå er 2.5 år gammel
Følger spent med videre og skal heie frem en spire hos deg også