Gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Satte inn 2 ja Nå er det bare å krysse videre for at begge holder fast.Herregud gratulerer med 2 [emoji7][emoji173]️ husker ikke, satte du inn 2?
7+0
Ny uke igjen!
Vis vedlegget 239512
Og i dag var det også tid for tidlig ultralyd. Der fikk vi se 2 bankende hjerter!!
Til tross for et meget dårlig ultralydapparat, fikk vi heldigvis se det viktigste. Den andre lå litt bak, så om det er pga det den ser litt mindre ut, eller om den faktisk er det, vet vi ikke enda. Han tok ikke noe mål av de. Ikke likte jeg gynekologen noe godt heller. Han var alt for opptatt av å informere om at det kun var tilstedeværelsen av at der er sirkulasjon i begge akkurat nå, og at man ofte spontanaborterer den ene. Følte meg ganske nedtrykt på slutten. Det er ikke noe jeg orker å gå å tenke på for mye nå. Ting ser veldig bra ut hittil
Tenker å ta en privat ultralyd om 2-3 uker, der er forhåpentligvis litt bedre utstyr, samt at de har vokst litt mer
Vis vedlegget 239513
Så utrolig fint sagt, ble litt rørt her nå jeg - tusen takkUbetenkt gynekolog!!!
Drit i han! Du er graviiiiiiid
Med TVILLINGER!!!
Hurra!!!
Jada! Alt mellom himmel og jord kan skje, det er enda tidlig, men det vet du jo så altfor smertelig vel, som så mange av oss her inne....
Det hadde vært på sin plass med litt glede fra gyn, et gratulerer i disse juletider enn å legge frem skeptisk pessissisme!!! DET greier jo vi ivf-ere fint selv i all vår tunge streben.
Her skal du få masse juleglede og optimisme fra meg:
Det du VET og som er 100% sant akkurat nå er at DU skal ha TWINS!
FOR en julegave!
Haha ja! Tusen takk, i like måteSå fantastisk, Kicks!! [emoji7][emoji7][emoji173]️ Dobbel lykke!
Gynekologen kan ta seg en bolle. Det har gått bra til nå og DU er gravid med tvillinger [emoji173]️[emoji173]️
Jeg er sååå glad på deres vegne!
Ha en fantastisk jul videre[emoji8][emoji173]️
Gratulerer såååå mye!!!! for en teit gyn!! Og så uprofesjonelt å ikke måle dem
Rart at du ikke får noen flere TUL. jeg fikk ny time allerede i uke 11. Jeg hører til det offentlige.
Tenk du skal ha tvillinger!!
Gratulerer så mye!! <3 Hvis du bestiller time hos fastlegen din får du helt sikkert ny time til TUL, forhåpentligvis hos en mer oppegående gynekolog! Du får tettere oppfølging når du venter tvillinger. Lykke til