Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så fantastisk å få 3+ Termin er 17. august 2018Så herlig med 3+ [emoji2] Ble overlykkelig selv da testen viste det 5+0 [emoji2] Nå er du i rute [emoji2] Du har kanskje skrevet det her et sted, men når blir termin? [emoji2]
God helg og god jul til deg ogsåTusen takkGod jul og god helg. Håper alt går bra og dere har babyen deres neste jul
Så hyggelig! Det er helt sant, symptomene er gode tegn! Hvor mye julemat det blir får jeg se på Masse god jul til deg og dineVille bare svinge innom og ønske deg god jul[emoji8] Selv om kvalmen er ubehagelig, så er den et godt tegn [emoji173]️ Jeg er veldig glad for at kvalmen har fulgt meg hele veien, for den har også vært veldig betryggende. Håper du klarer å nyte julematen litt likevel [emoji8]
Ikke overraskende at det var 2 Gratulerer så mye Kjipt at gyn ikke ville undersøke mer. Når skal du på ul på Hausken?7+0
Ny uke igjen!
Vis vedlegget 239512
Og i dag var det også tid for tidlig ultralyd. Der fikk vi se 2 bankende hjerter!!
Til tross for et meget dårlig ultralydapparat, fikk vi heldigvis se det viktigste. Den andre lå litt bak, så om det er pga det den ser litt mindre ut, eller om den faktisk er det, vet vi ikke enda. Han tok ikke noe mål av de. Ikke likte jeg gynekologen noe godt heller. Han var alt for opptatt av å informere om at det kun var tilstedeværelsen av at der er sirkulasjon i begge akkurat nå, og at man ofte spontanaborterer den ene. Følte meg ganske nedtrykt på slutten. Det er ikke noe jeg orker å gå å tenke på for mye nå. Ting ser veldig bra ut hittil
Tenker å ta en privat ultralyd om 2-3 uker, der er forhåpentligvis litt bedre utstyr, samt at de har vokst litt mer
Vis vedlegget 239513
Takk Ikke veldig overraskende neiIkke overraskende at det var 2 Gratulerer så mye Kjipt at gyn ikke ville undersøke mer. Når skal du på ul på Hausken?