Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Så herlig med 3+ [emoji2] Ble overlykkelig selv da testen viste det 5+0 [emoji2] Nå er du i rute [emoji2] Du har kanskje skrevet det her et sted, men når blir termin? [emoji2]

Så herlig med 3+ [emoji2] Ble overlykkelig selv da testen viste det 5+0 [emoji2] Nå er du i rute [emoji2] Du har kanskje skrevet det her et sted, men når blir termin? [emoji2]
Ja, så fantastisk å få 3+:D Termin er 17. august 2018:)

Gratulerer med å ha passert 5+0

5+4
Er så takknemlig for at alt er fint enda:Heartred Begynner å føle på at dette skal gå bra, selv om det alltid ligger i bakhodet at det plutselig kan gå galt. Jeg håper de neste ukene går like fint som til nå, og at jeg om 1,5 uke får se 1 eller 2 bankende hjerte(r). Har vel så og si lagt fra meg å bestille privat ultralyd bare 5 dager før jeg skal ha på sykehuset.

Litt småkvalm som kom en liten periode i går og i dag tidlig, men nå i ettermiddag var første gang jeg faktisk fikk økt puls og følte jeg holdt på å kaste opp. Men jeg tar det som et godt tegn!:) Ellers av symptomer har jeg fortsatt ømme bryster og ryggsmerter som kommer og går, litt økt tretthet. Mensenmurringene har det blitt mindre av, selv om det tar skikkelig tak når det først kommer.

Jeg har begynt å se på babyklær, som jeg synes er skikkelig gøy! Det er bare det at jeg ikke vil (tørr) å kjøpe noe enda. Får vente litt til. Men jeg kopierer linker for både klær og andre babygreier i et dokument så jeg har det til litt senere:)

Last edited:
Koselig å titte og drømme da. Håper du kan begynne shoppe om kort tid.
Godt med symptomer, håper det betyr at alt står bra til inni magen.

6+0
Nå har kvalmen virkelig begynt å melde seg for fullt. Har vært småkvalm de siste dagene, men ikke slik det begynte i natt. Har foreløpig ikke kastet opp, men føler ikke det blir lenge før. Jeg må ut om ikke så lenge, og er virkelig IKKE klar for det! Klarer ikke få i meg noe mat heller..:( MEN skal man se det positive i det, så sies det jo at det er et godt tegn da:)

Bare én uke igjen til ultralyd nå!

Screenshot_20171220-102139.png

6 uker allerede [emoji3][emoji173]️ spennende med ultralyd!

Kvalmen er noe herk ja.. Men det er jo et positivt tegn for våre små.

Hilsen kvalm frøken som nok snart skal kaste opp middagen sin og legge seg ;)

Gratulerer med 6 uker

Gratulerer med 6 uker[emoji173][emoji173]

God jul og god helg. Håper alt går bra og dere har babyen deres neste jul

Ville bare svinge innom og ønske deg god jul[emoji8] Selv om kvalmen er ubehagelig, så er den et godt tegn [emoji173]️ Jeg er veldig glad for at kvalmen har fulgt meg hele veien, for den har også vært veldig betryggende. Håper du klarer å nyte julematen litt likevel [emoji8]

Ville bare svinge innom og ønske deg god jul[emoji8] Selv om kvalmen er ubehagelig, så er den et godt tegn [emoji173]️ Jeg er veldig glad for at kvalmen har fulgt meg hele veien, for den har også vært veldig betryggende. Håper du klarer å nyte julematen litt likevel [emoji8]
Så hyggelig! Det er helt sant, symptomene er gode tegn!:D Hvor mye julemat det blir får jeg se på:hilarious: Masse god jul til deg og dine:):Heartred

7+0
Ny uke igjen!:Heartred

Screenshot_20171227-010322.png

Og i dag var det også tid for tidlig ultralyd. Der fikk vi se 2 bankende hjerter!!:Heartred:Heartred
Til tross for et meget dårlig ultralydapparat, fikk vi heldigvis se det viktigste. Den andre lå litt bak, så om det er pga det den ser litt mindre ut, eller om den faktisk er det, vet vi ikke enda. Han tok ikke noe mål av de. Ikke likte jeg gynekologen noe godt heller. Han var alt for opptatt av å informere om at det kun var tilstedeværelsen av at der er sirkulasjon i begge akkurat nå, og at man ofte spontanaborterer den ene. Følte meg ganske nedtrykt på slutten. Det er ikke noe jeg orker å gå å tenke på for mye nå. Ting ser veldig bra ut hittil:):Heartred
Tenker å ta en privat ultralyd om 2-3 uker, der er forhåpentligvis litt bedre utstyr, samt at de har vokst litt mer:)

Snapchat-428934289.jpg

7+0
Ny uke igjen!:Heartred

Vis vedlegget 239512

Og i dag var det også tid for tidlig ultralyd. Der fikk vi se 2 bankende hjerter!!:Heartred:Heartred
Til tross for et meget dårlig ultralydapparat, fikk vi heldigvis se det viktigste. Den andre lå litt bak, så om det er pga det den ser litt mindre ut, eller om den faktisk er det, vet vi ikke enda. Han tok ikke noe mål av de. Ikke likte jeg gynekologen noe godt heller. Han var alt for opptatt av å informere om at det kun var tilstedeværelsen av at der er sirkulasjon i begge akkurat nå, og at man ofte spontanaborterer den ene. Følte meg ganske nedtrykt på slutten. Det er ikke noe jeg orker å gå å tenke på for mye nå. Ting ser veldig bra ut hittil:):Heartred
Tenker å ta en privat ultralyd om 2-3 uker, der er forhåpentligvis litt bedre utstyr, samt at de har vokst litt mer:)

Vis vedlegget 239513
Ikke overraskende at det var 2 :D Gratulerer så mye :love7 Kjipt at gyn ikke ville undersøke mer. Når skal du på ul på Hausken?

Gratulerer med dobbel lykke!! ❤️❤️

Ikke overraskende at det var 2 :D Gratulerer så mye :love7 Kjipt at gyn ikke ville undersøke mer. Når skal du på ul på Hausken?
Takk:) Ikke veldig overraskende nei:rolleyes:
Siden det er lang vei til Hausken, var det denne ultralyden på sykehuset som ble den tidlige ultralyden derfra. Så skal jeg på flere blir det privat:)

Gratulerer så mye[emoji173]️

Back
Topp