LSførstegangs
Glad i forumet
Er det flere som har katastrofetanker omkring fødselen, feks død av deg eller babyen? :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Blø i hjel fordi har blodanemi fra før. Eller at hjertet mitt skal stoppe fordi det blir for anstrengende. Og at samboer blir alenepappa:'( . At babyen blir kvalt, eller dør uventet etter fødselen. Det hadde vært så sykt tragisk, da jeg har hatt et tøft svangerskap. :-/Ja, plutselig kan det dukke opp en tanke om at jeg kommer til å blø i hjel under fødsel... Grusom tanke. Den har kommet mer og mer jo nærmere fødselen nærmer seg. Har også vært inne på at babyen har navlestrengen snurret rundt halsen. Må bare riste på hodet når disse tankene kommer og si høyt til meg selv "skjerp deg!". Hvilke tanker har du?
Det høres grusomt ut med sånne tankerJa.. Blø i hjel fordi har blodanemi fra før. Eller at hjertet mitt skal stoppe fordi det blir for anstrengende. Og at samboer blir alenepappa:'( . At babyen blir kvalt, eller dør uventet etter fødselen. Det hadde vært så sykt tragisk, da jeg har hatt et tøft svangerskap. :-/
Teller dager hele tiden :-(
Oki så jeg er ikke den eneste.. :-/Det høres grusomt ut med sånne tankerkanskje du trenger noen å prate med? Jeg har hatt tanker om at jeg dør/blør ihjel. Går på høy dose blodfortynnende og etter første fødsel Måtte jeg få overføring. Gikk da ikke på blodfortynnende.
Jaha hva slags komplikasjon da?Jeg! Holdt på å dø sist og fått beskjed om at jeg denne gangen mulig har en komplikasjon som kan føre til stor blødningsfare, så ser for meg det verste.. Så ingen gode følelser om dagen![]()
Jaha hva slags komplikasjon da?
Å.. Kjipt. Har de sett det på UL?Fastvokst morkake (placenta accreta)
Å.. Kjipt. Har de sett det på UL?