Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo derfor det er gratis. De har ikke særlig utbytte av det.Da syns jeg det er spesielt at de skriver at barn under 3 år går gratis om de sitter på fanget om showet ikke egner seg for dem...
Det er jo derfor det er gratis. De har ikke særlig utbytte av det.
Dersom man har mulighet til å la mindre søsken bli igjen er det bedre for en ettåring å få sove.
Mange voksne har lyst til å se de også, det er et bra show. Og ikke minst være tilstede når eldste barnet får oppleve helten sin for første gang. At de kan ta med yngre søsken og babyer i vogn selger jo bare flere voksenbilletterJeg tenkte mer på at det blir for skummelt for dem. Jeg bare gjenga det som stod på siden deres.
Har samme erfaringer. Null problemHer har lille vært på show flere ganger, første gang var lille bare 4 uker gammel. Som ett åring elsket lille det, satt å klappet og sang med. Samme når lille var 2 og 3 år![]()
Så jeg hadde ikke tvilt, ta ettåringen med, men det kan bli litt kaldt så ta på klær og med varme tepper![]()
Vi var ikke med våre det året de var 1 og 4 ;-)Mine barn ville blitt redd på den alderen. Om de ikke forsto handlingen, så tok de lett stemningen fra alle forestillinger, ville ikke prøvd sabeltann. Jeg er den sære som synes sabeltann-showet er elendig, så jeg ville bare blitt glad for å være på hotellet med en liten en.Har forstått at omtrent alle andre voksne liker det da, sikkert derfor noen tar med smårollinger.
![]()