Kan vi snakke litt om barnevogner?

Emmaljunga next90 2022 , elsker den oliven fargen med skinn detaljer og store kraftige hjul som isføre og skogsterreng her ,vi bor på landet. Ellers er den lett og håndtere,gode bremser og dempere. Den var jo dyr nok,men veit jeg ikke kommer til å angre :)

Enig! Akkurat denne modellen og fargen vi ser for oss å gå for selv!:love2
 
Er det noen som har prøvd både Emmaljunga NXT 90 Outdoor og Emmaljunga NXT 90 Select (2022-modellen)? Førstnevnte er på tilbud nå (forstår det sånn at dette er 2021-modellen? ), og lurer litt på om vi skal gå for denne eller den nyeste modellen. Sistnevnte har visstnok ny bakaksel og bedre demping samt nytt Easyfix 3.0-system, men hvor mye har dette å si i praksis egentlig? Hvor stor forskjell er det, og er det noe som har masse å si eller mer en salgsgimmick? Noen med noen erfaringer?

Ønsker meg NXT90 outdoor selv, jeg vil ha 2022 modellen (select), da dempingen skal være mye bedre. I allefall i følge salgsdama på min lokale emmaljunga forhandler. Hun sa at årets classic modell har samme understellet som NXT90 2021 modellen har. Og årets classic vogn er rimeligere i pris, om du ikke finner NXT90 2021 modellen til en veldig god pris da :)
 
Kjøpt vognpakke idag :D
Koster egentlig 15 000kr, betalte 10 600kr på black week tilbud! Knallfornøyd med kjøpet :happy:
 

Vedlegg

  • 07AD2E31-CA5E-446E-A18B-B7DDB297742E.jpeg
    07AD2E31-CA5E-446E-A18B-B7DDB297742E.jpeg
    96,1 KB · Visninger: 49
Vogn bestilt på black friday tilbud her også! Bugaboo donkey 3, washed black ❤️ Nå blir jeg ruinert :hilarious:
 
Back
Topp