Kan vi slå dem??? *Stjålet fra Oktober 10*

Skulle egentlig vært på 5 mnd kontroll nå, men vi har utsatt det til etter helga, for da er samboer hjemme. Sist reagerte hun veldig på vaksinen, har ikke lyst å være alene med 4 barn når snuppa har så vondt, godt med mulighet for avlastning da[:D]

Får gå ut på trilletur når det er så fint. Altså, overskyet og asfalt og ikke halvmetere med brøytekant.

Det kommer tilbake snart. [8|]

Skulle egentlig ha vasket hus og lest til eksamen i dag, men ble litt lating på sofaen med lillegutt[8D]

Fikk plutselig lyst til å "pynte" til påske, selv om jeg hadde tenkt å la det være. Så nå har jeg plantet noen påskeliljer i en potte, og pyntet opp med påskekyllinger og slikt rundt. Veeldig enkelt og lite, men får litt påskefølelse likevel[8D]

FAEN, for en sugen situasjon. Noen lyver meg rett opp i tryne[:(]

Lalalala-sangen jeg har hatt på hjernen i dagesvis = Den nye(?) sangen til Jennifer Lopez!

Det var pokker meg på tide at jeg fant ut! 

har bare minstemann heima [:D] jentene e på overnattingsbesøk

Liker ikke stemmen på hun som synger på Popstokk-greia. 

Nei, da er det straks nytt på nytt. Blir rart uten Jon (ja, her er det på fornavn).

ORIGINAL: dresden

Nei, da er det straks nytt på nytt. Blir rart uten Jon (ja, her er det på fornavn).

Uten Jon?! WHY??

ORIGINAL: ilabom

ORIGINAL: dresden

Uten Jon?! WHY??

Han er på modelloppdrag, tydeligvis [8D] Er Bård Tufte Johansen som er vikar.

Lasagne i ovnen, ungen i seng og min kjære og jeg ligger på soffan å ser på norske talenter[:D] I love fridays[:D]

vi har bestilt kjøkken på nettet i dag!!! [:D][:D][:D] woho så gøy! kan ikke forstå at jeg vågte [8D]

åå jeg gleder meg til min hemmelige venn får gaven sin[:D][:D]
også gleder jeg meg til å få gave selv[8D]

ORIGINAL: tinav

vi har bestilt kjøkken på nettet i dag!!! [:D][:D][:D] woho så gøy! kan ikke forstå at jeg vågte [8D]

Kult[:D]

Er det mulig å kjede seg altså??
Lenge siden jeg har opplevd [8D]

Se på bildet først, så les.

Baah bildet går ikke :( LINK ---> http://reidun.wordpress.com/2008/07/23/sjekk-bildet-f%C3%B8rst-sa-kan-du-lese/

Dette er altså et skilt fra en japansk togstasjon, “Prioriterte seter for ……..”
Fra venstre til høyre:
1. Person med skadet arm
2. Person som holder et barn
3. Gravid kvinne
4. Person med skadet fot

Back
Topp