Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Novemberstjerne
ORIGINAL: dresden
Jeg blir sint av Faiza-dommen. Det er så latterlig lite! Nokasranerne fikk mer!
Og strafferabatt for å fortelle hvor personen man har drept ligger begravd??? [:@]
straffene i Norge er et hån mot de etterlatte....
ORIGINAL: Kleo79
ORIGINAL: dresden
Jeg blir sint av Faiza-dommen. Det er så latterlig lite! Nokasranerne fikk mer!
Og strafferabatt for å fortelle hvor personen man har drept ligger begravd??? [:@]
straffene i Norge er et hån mot de etterlatte....
Jeg er helt enig. Livstidsdom på 21 år hvor man slipper ut etter 3/4 sonet tid, er helt ufattelig lite! Bare tenk på Baneheia-drapene. At de to skal ut igjen, er en skam!
ORIGINAL: Nibbe
[:@][:@][:@] samboer mista lappen idag for et halvt år! kjørte for fort[:'(] å må ut med ca 10 000 i bot
[:@][:@][:@] samboer mista lappen idag for et halvt år! kjørte for fort[:'(] å må ut med ca 10 000 i bot
fyyyyy... den er kjip asså!!!!! Men jeg er glad for at fartsynderne tas.... (typisk å bli tatt når en en sjelden gang kjører for fort...)
sambo kjører ofte for fort og jeg hadde blitt dritsur på han om han hadde blitt tatt, samtidig som han kanskje hadde lært....
fyyyyy... den er kjip asså!!!!! Men jeg er glad for at fartsynderne tas.... (typisk å bli tatt når en en sjelden gang kjører for fort...)
sambo kjører ofte for fort og jeg hadde blitt dritsur på han om han hadde blitt tatt, samtidig som han kanskje hadde lært....
ja, e villt DRIT! men e jo hans feil.. elle han meine det e min feil som skreiv ei sinte mld til han (men han må jo ikkje lesa mld når han kjøre,,)jaja. der sto politiet. håper han har lært nå!!
ja, e villt DRIT! men e jo hans feil.. elle han meine det e min feil som skreiv ei sinte mld til han (men han må jo ikkje lesa mld når han kjøre,,)jaja. der sto politiet. håper han har lært nå!!