Nibbe
Glad i forumet
ORIGINAL: delphi
ORIGINAL: Nibbe
ORIGINAL: Novemberstjerne
ORIGINAL: Nibbe
[:@][:@][:@] samboer mista lappen idag for et halvt år! kjørte for fort[:'(] å må ut med ca 10 000 i bot
fyyyyy... den er kjip asså!!!!! Men jeg er glad for at fartsynderne tas.... (typisk å bli tatt når en en sjelden gang kjører for fort...)
sambo kjører ofte for fort og jeg hadde blitt dritsur på han om han hadde blitt tatt, samtidig som han kanskje hadde lært....
ja, e villt DRIT! men e jo hans feil.. elle han meine det e min feil som skreiv ei sinte mld til han (men han må jo ikkje lesa mld når han kjøre,,)jaja. der sto politiet. håper han har lært nå!!
jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er riktig at de blir tatt om de kjører så fort at de mister lappen av det jeg da og at han da har lest melding samtidlig gjør det vel egentlig værre... fart og meldinslesing mens man kjører tar liv i trafikken, det med fart tar liv vet jeg og min familie desverre så alt for godt... kanskje det blir en lærepenge, barna våres oppholder seg ute i trafikken så jeg synes nok ikke synd på han
han synest ikkje synd på seg sjøl heller.. han forstår godt koffor han mista lappen. han pleie ikkje bruke mobilen mens han kjøre, men plutseli gjorde han det nå.. så gikk det som det gikk. eg har fortalt at eg ikkje synns synd på han, og eg meine det e bra at politiet tar dei som kjører for fort!
litt drit at han fekk bot på 10 000 [:'(] har ikkje akkurat villt med penga akkurat nå.. måtte ha ny vaskemaskin, nye sommerdekk, ny eksospotte, fiksehjulstilling på bil+ alle rekningane. off.