Kan noen hjelpe meg å se?

MallaMo

Glad i forumet
Jeg er egentlig en gamme traver.
Vi prøvde å bli gravide i noen år, fikk tilbud om prøverør men takket nei. Og til slutt ga vi opp, det ble for mye og vi bestemte oss for å bli fosterforeldre. Rett før den drømmen ble virkelig fikk vi test med 2 streker! Og vi fikk en liten prins 9 måneder senere. Nå er prinsen 8 mnd og vi er utrolig sløve med prevensjon siden vi har fått beskjed om at vi ikke kan lage barn selv. Og er vi klare det den ene gangen var som å vinne i lotto.
Mensen er litt rar siden jeg har ammet en frem til jul. Nå har jeg en sånn heldig magefølelse på at jeg er gravid igjen. Og håper noen kan se litt på testen min. Tror kanskje jeg er 8dpo eller noe bare..
 

Vedlegg

  • 20200108_184534.jpg
    20200108_184534.jpg
    12 KB · Visninger: 199
Jeg ser noe ja. Hvis du har mange tester fra samme parti ville jeg prøvd å teste en strimmel i vann også for å sammenligne. Da er det lettere å se om denne testen typisk har skygge :)
 
Ser noe og håper det er en babystrek :)
 
Ser også strek på den øverste :)
 
Ser noe på dagens også
 
Det har jo blitt en liten trend at langtidsprøvere og ivfere har fått til på egenhånd :joyful:
Håper streken bare blir tydeligere :Heartred
 
I dag kom tr, og jeg fikk denne testen. Så da var spenningen over. Forventer ikke at vi får flere, så skuffelsen er ikke så stor. Hadde aldri testet om ikke magefølelsen hadde sagt at det var noe på gang.
20200110_081618.jpg
 
Back
Topp