Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker. Men jeg er så pyse at jeg hadde nok stått på sidelinjenSkal i utdrikkingslag snart og da skal vi i lekeland for voksne. Litt sånn type "wipeout" opplegg.. Kan jeg delta på det eller bør jeg stå på sidelinjen? Glemte selvfølgelig å spørre legen![]()
Lille prikk
mars 2015
![]()
Er med inn uansett så kanskje jeg er med på pingleaktivitetene og så ser jeg på di der det er litt røffereUsikker. Men jeg er så pyse at jeg hadde nok stått på sidelinjen
♡02.03.2015♡
Jeg vet det fortsatt er tidlig, men jeg har holdt meg helt unna badeland, tusenfryd og vannaktiviteter som kan føre til høye truykkforandringer eller fall. Er kjedelig, men kunne aldri tilgitt meg selv om det skjer noe på grunn av det, så jeg holder meg unna!Skal i utdrikkingslag snart og da skal vi i lekeland for voksne. Litt sånn type "wipeout" opplegg.. Kan jeg delta på det eller bør jeg stå på sidelinjen? Glemte selvfølgelig å spørre legen![]()
Lille prikk
mars 2015
![]()
Skal i utdrikkingslag snart og da skal vi i lekeland for voksne. Litt sånn type "wipeout" opplegg.. Kan jeg delta på det eller bør jeg stå på sidelinjen? Glemte selvfølgelig å spørre legen![]()
Lille prikk
mars 2015
![]()
takk for tipsetAktivitetene er ikke tillatt for gravide i valhallHusk å si i fra, så du slipper å betale.