Kan jeg???

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Julemiraklene 2025
Skal i utdrikkingslag snart og da skal vi i lekeland for voksne. Litt sånn type "wipeout" opplegg.. Kan jeg delta på det eller bør jeg stå på sidelinjen? Glemte selvfølgelig å spørre legen:-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Skal i utdrikkingslag snart og da skal vi i lekeland for voksne. Litt sånn type "wipeout" opplegg.. Kan jeg delta på det eller bør jeg stå på sidelinjen? Glemte selvfølgelig å spørre legen:-p

Usikker. Men jeg er så pyse at jeg hadde nok stått på sidelinjen

♡02.03.2015♡

Usikker. Men jeg er så pyse at jeg hadde nok stått på sidelinjen

♡02.03.2015♡
Er med inn uansett så kanskje jeg er med på pingleaktivitetene og så ser jeg på di der det er litt røffere :-p

Ja, det ville nok jeg også gjort. Jeg tror nok det skal mye til for at noe kan skje, men jeg hadde ikke tatt sjansen på de tøffeste utfordringene. Hørtes kjekt ut da! :D

Godt jeg har en vondt rygg jeg kan skylde på :-p

Hvis det er wipeout lignende, så tror jeg faktisk at jeg ville ha holdt meg litt på sidelinjen jeg også.:)
Kjedelig er midlt sagt om noe skulle skje :rolleyes:

Jeg vet det fortsatt er tidlig, men jeg har holdt meg helt unna badeland, tusenfryd og vannaktiviteter som kan føre til høye truykkforandringer eller fall. Er kjedelig, men kunne aldri tilgitt meg selv om det skjer noe på grunn av det, så jeg holder meg unna!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jeg følger nok dere råd og holder meg på sidelinjen :-) kjedelig å ikke kunne være med, men er absolutt verdt det i mars ❤️

Embryoet ligger godt og beskyttet inne i bekkenet frem til uke 12 så man skal i utgangspunktet gjøre noe alvorlig galt eller ha forferdelig uflaks om den lille skal skades. Men forstår veeeldig godt om du vil holde deg på sidelinja. :) Jeg har blitt superpysete etter å ha mistet to ganger så jeg hadde sikkert stått på sidelinja..

Slapp av og ha det gøy! Man kan jo drive kampsport frem til uke 16 så hvorfor ikke leke litt? Begrenser seg jo oftes selv hva man tørr;)

Bading skal vel ikke være noe problem. selv driver jeg med kontaktsport, og fikk beskjed av legen om å unngå kontakt fra uke 12-14 pga livmor da begynner å bli såpass stor. Men er litt skeptisk til det nå og...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ikke snakk om bading, men ulike hindre, sumo bryting, ri på "okse" og så videre :-)

Gravide får ikke lov :) selv om vi ikke har fått mage enda så er det ganske hardt. Vært der selv :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok :-) greit å vite :))

Jeg hadde deltatt så tidlig :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jeg hadde også deltatt. Vært på badeferie og i Legoland osv i ferien. Har ikke tatt de væste, men har tatt berg og dalbaner som egentlig ikke er for gravide. Tror at så tidlig i svangerskapet skjer det kun noe dersom fosteret/embryoet ikke er levedyktig. Tror kroppen sier ifra hvis du gjør noe den ikke liker:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp