Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk blekkspruten er heklet, ellers strikket ja...Så fint er alt strikket? Flink er du!
Såå flink du er!! Kjempe fintStjeler ideen fra februar.. kan jeg få se hva du har laget?
Her er min foreløpige samling Vis vedlegget 99748
http://denforstelovetann.blogspot.no/2013/03/hekla-dyr-med-gratis-oppskrift.html?m=1Så stilig! Har du oppskrift på blekkspruten eller har du den bare i hodet? ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Fra heftet nederst.. babystrikk på pinde 3Hvor har du oppskrften fra jakka fra? syns den var knallfin! JEg har ikke laga noe ennå, men skulle virkelig hatt meg en hobby
Samme hefte ;-)Enn lua? Den var nydelig
Gleder meg til å se resultatet! Denne strikket jeg i kveld ;-)Takk skal ta meg en tur på strikkebutikken å finne meg et prosjekt! Nå er det vedtatt og bestemt!! kanskje jeg klarer å gjør noe annet enn å sove hele formiddagen
Så søt! jeg gleder meg også til å se resultatet! Jeg er ikke så flink å avslutte strikkeprosjekt! Haha så må finne noe som ikke er så stortGleder meg til å se resultatet! Denne strikket jeg i kveld ;-)
Hehe.. er litt sånn jeg også.. det meste babytøy er jo ikke så stort, men er lett at det blir liggende umontert likevelSå søt! jeg gleder meg også til å se resultatet! Jeg er ikke så flink å avslutte strikkeprosjekt! Haha så må finne noe som ikke er så stort
Kan jeg få spørre om hvor mange cm i bredden jakka er? Jeg måtte herme litt og begynt å strikke på samme og i brun (sorry...) men jeg falt helt for den!Stjeler ideen fra februar.. kan jeg få se hva du har laget?
Her er min foreløpige samling Vis vedlegget 99748
Bare gøy at flere likte den!! :-DKan jeg få spørre om hvor mange cm i bredden jakka er? Jeg måtte herme litt og begynt å strikke på samme og i brun (sorry...) men jeg falt helt for den!
Står overvidde 49 på minste str. Men vet ikke om det er hele jakka eller bare fra side til side. Jeg har nesten 30cm fra side til side så lurte på om det er aaaalt for stort eller hva... Virker jo veldig stort til å være til liten baby