Kan jeg få se håndarbeidet

Sniker fra april :)

De siklesmekkene - har du oppskrift eller bare strikket fritt? Kjempekule!

Dette har jeg strikket.. men vært lei og hatt en pause en stund nå.. ganske nybeg. I håndarbeidfaget, men veldig fornøyd selv!


http://smuleblogg.blogspot.no/2009/07/bandana-tff-smekke-for-tffe-gutter.html?m=1

Her finner dere oppskrift på skjerfene som jeg har strikket...tusen takk alle sammen.....
Nå går jeg bare å venter...2 februar skal æ ta keisersnittet...ei uke før enn den som va først planlagt....21 feb. e ultralydterminen
 
Tusen takk alle sammen....garderoben er fylt opp med strikka klær...håper bare gullet ikke er allergisk....:)
Den grå selebuksa/shortsen (er en blå jakke der å) hvilken oppskrift er det? Å hvilket garn har du brukt på de sikklesmekkene?
 
Den grå selebuksa/shortsen (er en blå jakke der å) hvilken oppskrift er det? Å hvilket garn har du brukt på de sikklesmekkene?


Selebuksa heter kjappstrikkadrakt og kan kjøpes på paelas.com.
Til smekkene har jeg brukt Restegarn av både rein ull, alpakka og ull blandings....Ville bruke ull da de kkevl bli våt og kald på samme måte som bomull...Har brukt garn som jeg kan strikke på pinne nr4
 
Herreguud så flinke dere er! Her har jeg begynt på en mariusdress, men har så absolutt tatt meg vann over hodet!
 
Back
Topp