Kan jeg få se håndarbeidet

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Dere holder på med? Her strikket jeg dette teppetImageUploadedByBV Forum1410087698.116206.jpg

Å har kommet så langt:(et nøste igjen å montering av hjertene) ImageUploadedByBV Forum1410087727.469056.jpg

Driver å med 2 babynest (et til meg selv og en i barselsgave)+ at jeg kun har 10 cm kantbånd igjen på et jeg startet på for lenge siden
 
Så fint det blir:) flink du er:) eg holder ikkje på med noko handarbeid... Overlater det til dei kommande besteforeldrene og oldeforeldrene;)
 
JoImageUploadedByBV Forum1410098822.208455.jpgbber og med vognteppe:) neste blir en kjørepose:)


Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
 
Har heldigvis ei mor som elske strikking, hekling å sying så får masse derfra :) kan strikka sjøl o, men har kje tålmodighet te d..men vet aldri vist eg fortsette å var sjukemeldt så må eg kansje ha någe å jer på :)


http://lbdf.lilypie.com/jn2Hp2.png?r=1410100211

Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1410102038.604105.jpg
Har og fått vognpose med innebygd dyne og babyrede av svigerinno mi idag:) Som hu har sydd :) Settet e da mormor dom har strikka:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse masse nydelig her
 
Her er jeg akkurat begynt på mariusvognteppe.. Og har bare montering igjen på mariusbilstoldress.. Skal få tatt bilde :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Så mye fint! Dere er flinke! Kunne virkelig ønske jeg kunne lære å strikke ordentlig, men er nok ikke god til håndarbeid :p
 
Back
Topp