Kan jeg få se håndarbeidet

Så masse fine ting dere har laget, her eier jeg ikke et kreativt gen, mennhar heldigvis en mamma, en søster og en god venninne som strekker og syr for meg :)
 
Så fint! Jeg likte veldig godt dressen på side to. Kanskje jeg må hive meg rundt og ta opp strikkinga igjen etter flere års pause.
Søt den også! Jeg likte veldig godt retrofeelingen i jakken på forsiden.

Den på side 4-5 da :D litt vel mye blomster?
 
Søt den også! Jeg likte veldig godt retrofeelingen i jakken på forsiden.

Den på side 4-5 da :D litt vel mye blomster?
:) Svigermor hadde elsket den blomstrete! Litt for mye synes jeg også.
 
ImageUploadedByBV Forum1413881883.481412.jpghar ikke sydd ferdig men her ligger 5-8 par med ammeinnlegg ferdig til p få en overlocksøm
 
Skulle kanskje ha laget meg noen innlegg jeg også. Mamsen ville strikke et par til meg i ull, men kan være greit å ha noen ekstra så en kan bytte med mens noen vaskes :)
 
Her er svaret jeg fikk fra mannen i butikken (janus) a det stoffet har vi til salgs i nettbutikken, og det har varenr UR 452-170-150 . Det koster kr 120 pr meter. Dvs hvis du kjøper en meter så får du et stoffstykke på 100 cm X 150 cm . Når vi lager ammeinnlegg så bruker vi to lag med stoff
 
hjerteteppe.JPG

Strikket hjerteteppe til lillegull :)
 
Holder på strikke en liten rosa lue. for ikke langt inn bilder heler lengre..grr..
kommer så fort det er ordnet opp!
 
Har det lilla settet ( kun bukse og jakke) på side 7 i den dalegarnkatalogen litt lenger oppe i tråden. Ble strikket til eldstejenta. I kveld ble jeg endelig ferdig med teppet til bittelillesøster. Mangler bare å dampe det. ImageUploadedByBV Forum1415404719.452768.jpg
 
Back
Topp