Og for å høres ut som en sikkelig gammel dame, så går tiden bare fortere for hvert år som går!![]()
Hehe det synes jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og for å høres ut som en sikkelig gammel dame, så går tiden bare fortere for hvert år som går!![]()
Syns nasse er et veldig koselig kallenavn!!Sukkersnusk var kjælenavnet på Anette inne i magen, og er det kjælenavnet til Anette ennåHun har fått ett nytt også da, nasse hehe
![]()
Ja jeg og =)Syns nasse er et veldig koselig kallenavn!!![]()
Syns nasse er et veldig koselig kallenavn!!![]()

Hehe.. Ser den!Hehe takk, må bare passe på å kalle henne Anette også, så hun ikke tror hun heter nasse![]()
Kan ta en felles pm for alle da. Tror det går an.Hehehe det hadde vært gøy ja, har ikke så lyst til å si hva jeg heter på nettet, så det må være i en privat melding så fall![]()
Tenker at når alle vet hvordan babyen min ser ut, og hva hun heter og hvor jeg bor så er det lett å koble hva jeg heter og hvem jeg er ogsåHehehe det hadde vært gøy ja, har ikke så lyst til å si hva jeg heter på nettet, så det må være i en privat melding så fall![]()
eller vi kan lage ei lukket gruppeKan ta en felles pm for alle da. Tror det går an.![]()
Tenker at når alle vet hvordan babyen min ser ut, og hva hun heter og hvor jeg bor så er det lett å koble hva jeg heter og hvem jeg er også![]()
Legger ikke ut etternavn da
![]()
Det kan vi gjøre.eller vi kan lage ei lukket gruppe![]()
"galskapens lille hule"Lukket gruppe er ikke dumt! Hva skal den hete da? Tror Janet skrev at vi måtte ha et navn på gruppa
er 70.000 innbyggere her, men alltid noen som kjenner noen som vet hvem noen erLiker å tro ingen skjønner hvem jeg er, men tror ikke folk kobler heller, tr.heim er en stor by![]()