Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For et pent navn. Litt nusselig egentlig!!!Jeg er ikke så veldig anonym
Heter Tea Anine, om noen lurte. Men Fru H funker også :-D
Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden![]()
Jeg er ikke så veldig anonym
Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden![]()
haha, hadde jeg aldri gjetta faktisk!Så uvanlig navnKjempefint!!
Jeg er AnnaIkke akkurat kjempespennende
![]()
For et pent navn. Litt nusselig egentlig!!!![]()
Joda, vi ordner til ei lukket gruppe for mer spesifikk informasjon rundt møtet.![]()
Så uvanlig navnKjempefint!!
Jeg er AnnaIkke akkurat kjempespennende
![]()
haha, hadde jeg aldri gjetta faktisk!![]()
Forestilte meg noe mer...rockete!
![]()
Takk!
Hadde heller aldri trodd du het Anna
Men det er forsåvidt et navn jeg alltid har likt veldig godt! Kunne fint brukt det om jeg noen gang hadde fått ei jente!
Det er et veldig pent navn da!Beklager å måtte skuffe deghahaha Fullt navn er Anna Lisa, og stort mer budeiete enn det, blir det ikke
![]()
Det er et veldig pent navn da!Tross litt budeiete
![]()
haha, bare vent til den dagen Asle kommer å klager på sitt navnTakk for det!Har aldri likt det selv da
Navnene er greie hver for seg, men liker ikke kombinasjonen
Mamma blir litt snurt hver gang jeg sier det
hahaha
haha, bare vent til den dagen Asle kommer å klager på sitt navnhar ikke han også dobbeltnavn?
Jeg er ikke så veldig anonym
haha, ja greit å være forberedt med en comebackJepp. Han heter Finn AsleHvis han klager kommer jeg til å fortelle ham at faren kalte ham Fenris Finn fra vi fant ut at vi ventet en gutt
Tenker det setter ting perspektiv
![]()
Tuuuusen takk!!!For ett nydelig navn du har<3 Skikkelig fint og søtt![]()