Kallenavnet ditt..

Jeg er ikke så veldig anonym :-p
Heter Tea Anine, om noen lurte. Men Fru H funker også :-D
Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden :-p

Jeg er ikke så veldig anonym :-p
Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden :-p
For et pent navn. Litt nusselig egentlig!!!:D
Joda, vi ordner til ei lukket gruppe for mer spesifikk informasjon rundt møtet.:)

Jeg er ikke så veldig anonym :p

Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden :p

Så uvanlig navn :D Kjempefint!!

Jeg er Anna :) Ikke akkurat kjempespennende :p:rolleyes:

Mitt egentlige navn er Linda - et navn jeg aldri har likt, men nå som jeg har blitt voksen liker jeg det - og er litt irritert over at ingen kaller ungene sine for Linda lenger :P haha

For et pent navn. Litt nusselig egentlig!!!:D
Joda, vi ordner til ei lukket gruppe for mer spesifikk informasjon rundt møtet.:)

Takk!! Så snilt av deg :-)
Jeg har tatt til meg mellomnavnet selv, men er dessverre ikke flink til å bruke det. Liker det veldig godt selv :)

Så uvanlig navn :D Kjempefint!!

Jeg er Anna :) Ikke akkurat kjempespennende :p:rolleyes:

Takk!
Hadde heller aldri trodd du het Anna :-p
Men det er forsåvidt et navn jeg alltid har likt veldig godt! Kunne fint brukt det om jeg noen gang hadde fått ei jente!

haha, hadde jeg aldri gjetta faktisk! :p ;) Forestilte meg noe mer...rockete! :p

Beklager å måtte skuffe deg :p hahaha Fullt navn er Anna Lisa, og stort mer budeiete enn det, blir det ikke ;):P

Takk!
Hadde heller aldri trodd du het Anna :p
Men det er forsåvidt et navn jeg alltid har likt veldig godt! Kunne fint brukt det om jeg noen gang hadde fått ei jente!

Ikke spesielt spennende, men Anna er et helt greit navn :) Også veldig praktisk i utlandet ;) Heter Lisa også, men har aldri likt kombinasjonen, så etter at jeg ble voksen, har jeg sluttet å bruke det. Gamle venner og familie bruker begge navn, mens nyere bekjentskaper bare bruker Anna.

Det er et veldig pent navn da! :) Tross litt budeiete :p

Takk for det! :) Har aldri likt det selv da :p Navnene er greie hver for seg, men liker ikke kombinasjonen ;):p Mamma blir litt snurt hver gang jeg sier det o_O hahaha

Takk for det! :) Har aldri likt det selv da :p Navnene er greie hver for seg, men liker ikke kombinasjonen ;):p Mamma blir litt snurt hver gang jeg sier det o_O hahaha
haha, bare vent til den dagen Asle kommer å klager på sitt navn :P har ikke han også dobbeltnavn?

haha, bare vent til den dagen Asle kommer å klager på sitt navn :p har ikke han også dobbeltnavn?

Jepp. Han heter Finn Asle ;):D Hvis han klager kommer jeg til å fortelle ham at faren kalte ham Fenris Finn fra vi fant ut at vi ventet en gutt :eek:;):P Tenker det setter ting perspektiv ;):p

Jeg er ikke så veldig anonym :p
Ja det kunne kanskje vært ok med lukket gruppe for å avtale treff og slikt? Det trenger kanskje ikke å ligge åpnet for hele verden :p

For ett nydelig navn du har<3 Skikkelig fint og søtt :love7

Jepp. Han heter Finn Asle ;):D Hvis han klager kommer jeg til å fortelle ham at faren kalte ham Fenris Finn fra vi fant ut at vi ventet en gutt :eek:;):p Tenker det setter ting perspektiv ;):p
haha, ja greit å være forberedt med en comeback :p

Så fine navn dere har:-)

Jeg kan skrive navnet mitt da, men sletter det etter en stund:-)

Heter Berit:-)

Jeg skrev der i begynnelsen av tråden, meeen her kommer det igjen;
I hæte Ingrid, i. ;)

Fint navn:-)

Back
Topp