Kallenavnet ditt..

Sukkersnusk var kjælenavnet på Anette inne i magen, og er det kjælenavnet til Anette ennå:) Hun har fått ett nytt også da, nasse hehe:)

Jeg var så clueless på hva man bruker kallenavnet til, trodde det kun ble brukt til innlogging:eek: Heter MariannE og er født i 87, men det var tatt så da ble det Marian87!
Hadde jeg visst bedre skulle jeg tatt noe mer kreativt! :p

Hehe.. Kjekt å vite hva dere egentlig heter også, i tilfelle vi møtes iløpet av året. ;)

hahaha, ser for meg at vi går rundt og kaller hverandre for Sukkersnusk, Fru H og Lilla-87 :P :D ;)

Hehehe det hadde vært gøy ja, har ikke så lyst til å si hva jeg heter på nettet, så det må være i en privat melding så fall:-)

Hehehe det hadde vært gøy ja, har ikke så lyst til å si hva jeg heter på nettet, så det må være i en privat melding så fall:)
Tenker at når alle vet hvordan babyen min ser ut, og hva hun heter og hvor jeg bor så er det lett å koble hva jeg heter og hvem jeg er også ;) :p Legger ikke ut etternavn da :eek:

Tenker at når alle vet hvordan babyen min ser ut, og hva hun heter og hvor jeg bor så er det lett å koble hva jeg heter og hvem jeg er også ;) :p Legger ikke ut etternavn da :eek:

Liker å tro ingen skjønner hvem jeg er, men tror ikke folk kobler heller, tr.heim er en stor by:-)

Lukket gruppe er ikke dumt! Hva skal den hete da? Tror Janet skrev at vi måtte ha et navn på gruppa

Back
Topp