?? Kakkens vei mot kakkeliten ??

Nå gråter jeg en skvett for deg!!

har fulgt med på deg helt siden jeg var prøver på min første gutt i 2009. 
Var en kjapp tur innom i vår og ble gravid på 2. pp med nr 2 nå. 
Ser utfra når du oppdaterte at jeg ikke hadde sjekka siden bare noen dager før. 
Kom på at jeg måtte sjekke idag! 

Jeg har ikke ord for hvor glad jeg er på dine vegne!!! Og krysser alt jeg har for at dette SKAL gå bra!!!
 


*Angels* skrev:
Nå gråter jeg en skvett for deg!!

har fulgt med på deg helt siden jeg var prøver på min første gutt i 2009. 
Var en kjapp tur innom i vår og ble gravid på 2. pp med nr 2 nå. 
Ser utfra når du oppdaterte at jeg ikke hadde sjekka siden bare noen dager før. 
Kom på at jeg måtte sjekke idag! 

Jeg har ikke ord for hvor glad jeg er på dine vegne!!! Og krysser alt jeg har for at dette SKAL gå bra!!!

Næmmen, så søt du er da! 
Er ikke så ofte inne å sjekker denne siden. Men er veldig koselig når det ligger et lite spor der. Tusen tusen takk! Endelig var der vår tur 
 
HIPP HURRA FOR 16 UKER!!!!


Er det bare meg eller går tiden hinsides fort?!!!
Ikke lenge til ord. UL heller, også er du plutselig halvveis!!
Men januar kan ikke komme fort nok :P 

Dette er så gøy!!! 
 


Lambi`83 skrev:
HIPP HURRA FOR 16 UKER!!!!


Er det bare meg eller går tiden hinsides fort?!!!
Ikke lenge til ord. UL heller, også er du plutselig halvveis!!
Men januar kan ikke komme fort nok :P 

Dette er så gøy!!! 

Takk takk, vennen! 
Hihi... Det er litt sånn både og Men helt sprøtt å tenke på at det er 16 uker alt, ja 
Nå MÅ vi få til et treff igjen snart! 
 


Kakken skrev:


Lambi`83 skrev:
HIPP HURRA FOR 16 UKER!!!!


Er det bare meg eller går tiden hinsides fort?!!!
Ikke lenge til ord. UL heller, også er du plutselig halvveis!!
Men januar kan ikke komme fort nok :P 

Dette er så gøy!!! 

Takk takk, vennen! 
Hihi... Det er litt sånn både og Men helt sprøtt å tenke på at det er 16 uker alt, ja 
Nå MÅ vi få til et treff igjen snart! 


Forhåpentligvis da på fredag!! 
 



18 uker i dag.
Snart tid for ordinær UL, så da skal jeg prøve å huske og oppdatere her inne etter det 
 
For en søt babymage!! 
Og du MÅ oppdatere, jeg lurer så veldig på om det er blått eller rosa :-) 
Veldig glad for deg, Kakken!
 
Jeg har helt ekstremt sterk guttefølelse på deg, forresten, er helt merkelig! Det bare lyyyste gutt av den magen 
 


Imogene skrev:
Jeg har helt ekstremt sterk guttefølelse på deg, forresten, er helt merkelig! Det bare lyyyste gutt av den magen 


Takk! 
Hihi... Jeg har vippa litt i det siste, men den aller første magefølelsen var veldig på gutt, så det blir spennende å se 
 


lmk88 skrev:
Fine magen!
Når var ord.ul igjen? :D


Om en uke 
 
ÅÅH, jeg er så glad på dine vegne kakken :D <3 

Nydelig liten mage har du også :) ikke lenge til UL heller nå <3 Gled deg, du har så mye å se frem til :) 
Tenk at endelig var det din tur :D :D :D
 


maja88 skrev:
ÅÅH, jeg er så glad på dine vegne kakken :D <3 

Nydelig liten mage har du også :) ikke lenge til UL heller nå <3 Gled deg, du har så mye å se frem til :) 
Tenk at endelig var det din tur :D :D :D


Tusen takk, Maja! 
Gratulerer med forlovelsen og håper du koser deg med den fine gutten din 
 
Tusen takk for det :) Det gjør eg veit du :) Han e blitt heile 8 mnd no og fær som en turbo all over :))
 
I dag har vi vært på ordinær ultralyd 
Alt var som det skulle med den lille. Termin ble flyttet til 17. januar, men vi skulle fortsatt forholde oss til 15. som ble satt ved fryseforsøket. 
Morkaka lå foran, så det forklarer hvorfor jeg ikke har kjent alt for mye liv. Men det er jo helt normalt.
Den lille var en 
































JENTE! 
 
Så herlig, Kakken!! emoticon  Godt å høre at alt var bra! Her var også morkaka foran, men bare vent! Du skal nok få kjenne mye deilige spark og bevegelser! Så koselig at du også får jente! Jeg hadde faktisk jente-følelse på deg! Og det spiller ingen rolle hvilken termin de setter - det blir jo den 13.! emoticon Håper du får en kjempefin høst, med fin voksende mage! Jeg koste meg veldig da jeg var gravid, håper du også gjør det! Klem
 


tosa skrev:
Så herlig, Kakken!! emoticon  Godt å høre at alt var bra! Her var også morkaka foran, men bare vent! Du skal nok få kjenne mye deilige spark og bevegelser! Så koselig at du også får jente! Jeg hadde faktisk jente-følelse på deg! Og det spiller ingen rolle hvilken termin de setter - det blir jo den 13.! emoticon Håper du får en kjempefin høst, med fin voksende mage! Jeg koste meg veldig da jeg var gravid, håper du også gjør det! Klem

Ja, det hadde jo bare vært utrolig festlig! Jeg håper i alle fall januar, og ikke desember. Hehe...
Tusen takk, koser meg masse!  *Klem*
 


Kakken skrev:


tosa skrev:
Så herlig, Kakken!! emoticon  Godt å høre at alt var bra! Her var også morkaka foran, men bare vent! Du skal nok få kjenne mye deilige spark og bevegelser! Så koselig at du også får jente! Jeg hadde faktisk jente-følelse på deg! Og det spiller ingen rolle hvilken termin de setter - det blir jo den 13.! emoticon Håper du får en kjempefin høst, med fin voksende mage! Jeg koste meg veldig da jeg var gravid, håper du også gjør det! Klem

Ja, det hadde jo bare vært utrolig festlig! Jeg håper i alle fall januar, og ikke desember. Hehe...
Tusen takk, koser meg masse!  *Klem*


He he, du sier noe... De kommer visst når de vil det selv! emoticon
 


Polarbear skrev:
Å herlig med ei lita jente i magen da<3 Gratulerer!


hurra :D :D 
 
Back
Topp