?? Kakkens vei mot kakkeliten ??



maja88 skrev:


Polarbear skrev:
Å herlig med ei lita jente i magen da<3 Gratulerer!


hurra :D :D 

Og gratulerer til deg, så moro da! Når er termin? 
 
Bare innom for å snike, og ønske deg masse lykke til med siste innspurt!! :D
Etter å ha fulgt dine nedturer og oppturer i flere år, er jeg sååå glad på dine vegne! :hug003
 


Lykkepjuska skrev:
Åh, tida går så fort! Hurra for en prinsesse i magen! :-)


Hihi... Jammen går tida fort for deg og 
 
Kakken min, du er så fin! Og snart kommer kakkeliten, jeg gleder meg! :D :D :D
 


Kakken skrev:


maja88 skrev:


Polarbear skrev:
Å herlig med ei lita jente i magen da<3 Gratulerer!


hurra :D :D 

Og gratulerer til deg, så moro da! Når er termin? 

Tusen takk :D 6 mai trur eg. E iallefall dæ eg har klart å regne ut :) på svigerfar sin bursdag faktisk ;)
 
Takk, ikke lenge igjen nå :) Nå må bare jeg bli frisk etter sykdom og januar stå på kalenderen, så er vi klare. Hehe...
Bare innom for å snike, og ønske deg masse lykke til med siste innspurt!! :D
Etter å ha fulgt dine nedturer og oppturer i flere år, er jeg sååå glad på dine vegne! :hug003
 


maja88 skrev:


Kakken skrev:


maja88 skrev:


Polarbear skrev:
Å herlig med ei lita jente i magen da<3 Gratulerer!


hurra :D :D 

Og gratulerer til deg, så moro da! Når er termin? 

Tusen takk :D 6 mai trur eg. E iallefall dæ eg har klart å regne ut :) på svigerfar sin bursdag faktisk ;)

Så moro, mai er jo en kjempefin måned og! 
 


Kakken skrev:


maja88 skrev:


Kakken skrev:


maja88 skrev:


Polarbear skrev:
Å herlig med ei lita jente i magen da<3 Gratulerer!


hurra :D :D 

Og gratulerer til deg, så moro da! Når er termin? 

Tusen takk :D 6 mai trur eg. E iallefall dæ eg har klart å regne ut :) på svigerfar sin bursdag faktisk ;)

Så moro, mai er jo en kjempefin måned og! 


Ja, så no sett eg bære å vente på at dissan uken og mnd skal gå fort. Vi ha mai 
 
Photo: 23+3 <3
Bilde tatt 23+3
 
Er bare så utrolig spent på dine vegne nå... Tenker på deg, og krysser alt for at du får en rask og fin fødsel - tenker du gleder deg til å få holde den etterlengtede lille skatten i armene... Det er en helt ubeskrivelig følelse, gled deg!! :) Lykke til med innspurten, Kakken!! <3
 
For en nydelig babykul du har <3

Du er den typen som er pen gravid! Heldige babyen som får deg til mamma :)
 
dsc0204se.jpg
Fredag 25. januar klokka 22.48 kom Jenny Olava til verden 3880g og 54 cm. Fødselen tok sine timer og hun ble forløst med sugekopp. Jeg ble kort tid etterpå lagt i narkose for å sy en dyp og lang rift. Men alt er som det skal der nede, og jeg blir bedre for hver dag som går. Kom hjem fra sykehuset i dag :) Vi koser oss masse med frøkna og blir bare mer forelska for hver dag som går :love7
 


Skattemamma skrev:
For en nydelig babykul du har <3

Du er den typen som er pen gravid! Heldige babyen som får deg til mamma :)

Takk emoticon
Godt å høre fra andre, når man ikke alltid føler det selv. Hehe...
 
Så perfekt lite vesen!! :-)
 
Vis vedlegget 3437 Fredag 25. januar klokka 22.48 kom Jenny Olava til verden 3880g og 54 cm. Fødselen tok sine timer og hun ble forløst med sugekopp. Jeg ble kort tid etterpå lagt i narkose for å sy en dyp og lang rift. Men alt er som det skal der nede, og jeg blir bedre for hver dag som går. Kom hjem fra sykehuset i dag :) Vi koser oss masse med frøkna og blir bare mer forelska for hver dag som går :love7
Fine lille Jenny Olava♥ vondt å høre du fikk så tøff fødsel :( kos dere masse med lille mirakelet, vi kommer gjerne på baby besøk en dag om vi får lov. Tøffeste mammaen på hele BV er du ♥
 


Løvetann76 skrev:
Så perfekt lite vesen!! :-)


Takk <3
 
Nåmmen! Gratulera så mykje med jenta kjære kakken. :) Nydelig ho er. Kos deg masse og nyt tiden, for det går så alt for fort.
Klem
 
Dette var veldig koselig lesning! Jeg er så glad på deres vegne:-) Kos dere videre.
 
Vis vedlegget 3437 Fredag 25. januar klokka 22.48 kom Jenny Olava til verden 3880g og 54 cm. Fødselen tok sine timer og hun ble forløst med sugekopp. Jeg ble kort tid etterpå lagt i narkose for å sy en dyp og lang rift. Men alt er som det skal der nede, og jeg blir bedre for hver dag som går. Kom hjem fra sykehuset i dag :) Vi koser oss masse med frøkna og blir bare mer forelska for hver dag som går :love7
Endelig kom lillemor. Jeg er så glad på deres vegne, kjenner det langt inne i hjerterota! <3 <3 <3
 
Gratulerer så mye med den lille jenta, så utrolig fin! Jeg husker deg fra FS da jeg vanket der sist og det var veldig hyggelig å se at det endelig er din tur. Ønsker deg masse lykke til med resten av svangerskapet og ikke minst den fantastiske tida du har i vente <3
 
Gratulerer så masse :)
 


Hermine skrev:
Dette var veldig koselig lesning! Jeg er så glad på deres vegne:-) Kos dere videre.


Så koselig å høre! Håper virkelig dere lykkes snart og! Stor klem
 
Fine lille Jenny Olava♥ vondt å høre du fikk så tøff fødsel :( kos dere masse med lille mirakelet, vi kommer gjerne på baby besøk en dag om vi får lov. Tøffeste mammaen på hele BV er du ♥
Takk! ♥ Det hadde vært veldig koselig! :)
 


FrkPedersen skrev:
Gratulerer så mye med den lille jenta, så utrolig fin! Jeg husker deg fra FS da jeg vanket der sist og det var veldig hyggelig å se at det endelig er din tur. Ønsker deg masse lykke til med resten av svangerskapet og ikke minst den fantastiske tida du har i vente <3


Hei du! Husker godt deg også 
Tusen takk, vi gleder oss masse! 
 
Gratulerer så masse med lille Jenny Olava!!! Så skjønn liten tulle!! Nyt tiden - det går så utrolig fort...

Har vært så spent på å høre hvordan det gikk med deg - har stadig vært inne her i det siste - nysgjerrig på siste nytt, og ble så glad da jeg så at ønske-babyen endelig var kommet!! Håper du kommer deg raskt etter den litt tøffe fødselen - går ut i fra at bare synet av lille Jenny har en "helende virkning"... :)

Stor klem
 
Back
Topp